וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיישן בשער במושב ברקת לא פעל, והגבר נמחץ למוות

28.5.2013 / 14:07

על פי תושבי המושב שבשפלה, לשער יש חיישן שאמור לעצור את סגירתו בעת מעבר אדם או כלי רכב, אולם פעילותו הופסקה בשל פריצת גנבים למושב. נציג המושב: "מדובר בוונדליזם"

צילום: דניאל בוק, עריכה: יאיר דניאל

הנסיבות סביב המקרה המצער הלילה (שלישי) במושב ברקת, שבו תושב לוד בן 33 נמחץ למוות על ידי השער החשמלי בכניסה למושב, ממשיכות להתבהר. כפי הנראה, האיש זיהה שהשער עומד להיסגר ולכן יצא ממכוניתו על מנת לעצור אותו על ידי עמידה מול השער, בציפייה שחיישן התנועה יופעל, אולם החיישן לא פעל והשער נסגר עליו.

שער המושב פתוח מחמש וחצי לפנות בוקר ועד לחצות, ובשעות הלילה יכולים תושבי המקום להתקשר למספר מיוחד שפותח את השער. לשערים מסוג זה קיימים, כאמור, חיישנים מיוחדים שאם אדם או כלי רכב עוברים תוך כדי שהשער נסגר, הוא מיד נעצר ונפתח מחדש. חקירת המשטרה טרם העלתה סופית את הסיבה לכך שהחיישן לא הופעל, אולם לדברי תושבים, לפני זמן מה ביטלו את פעילות החיישן לאחר גל גנבות גדול, שכן הוא אפשר לגנבים להשתחל פנימה לאחר כניס תושב המקום.

לעומת זאת, יו"ר הוועד של המושב, עמירם מעטוף, טוען כי לא כך הדבר, אלא מדובר בחבלה. "לפעמים אנחנו סובלים מהשחתה וממעשי ונדליזם, וככל הנראה מישהו חיבל בחיישנים, ולכן לצערי הרב המנגנון לא עבד הלילה וגרם למותו המצער".

ניסה לחסום שער חשמלי בגופו - ונמחץ למוות. דניאל בוק
החיישן לא פעל. השער בכניסה למושב ברקת/דניאל בוק

האיש שנהרג שכר מגרש במושב, שבו הוא הפעיל עסק לגרירת כלי רכב לפירוק. לדברי חברו, שהגיע למקום, הוא נהג לעבוד בלילות וככל הנראה הגיע למקום כדי לקחת או להביא רכב. "אתמול הייתי אתו במשך כל היום כמעט, משעות הבוקר המוקדמות. אכלנו ודיברנו הרבה. הוא היה אדם עם לב זהב שדאג לכולם ואיפה שהוא יכול סייע לאחרים. לא מגיע לו למות בצורה כזו", סיפר החבר. "הוא כל כך רצה להצליח ולהתחתן ודיברנו על זה הרבה. הוא גדל כיתום מאב מגיל צעיר וזה פשוט לא ייאמן שזה מה שקרה לו. שמעתי בחדשות על המקרה והייתה לי הרגשה לא טובה. ניסיתי להתקשר אליו והוא לא ענה וזה הגביר את החשש. רק שעתיים לאחר מכן חבר משותף סיפר לי שזה הוא, ממש עצוב".

האירוע המצער התרחש בסביבות השעה 2:30 בלילה. צוותי כיבוי אש והצלה שהגיעו לזירה פתחו את השער שהיה תקוע, וחובשי מגן דוד אדום קבעו את מותו. אסי הלל, תושב המקום ומתנדב של מד"א, סיפר: "הגעתי למקום וניסיתי עם הטלפון שלי לפתוח את השער, אך ללא הצלחה. בדקתי לו דופק וכבר לא היה לו, המשכנו לנסות עם פלאפונים אחרים להתקשר למספר שפותח את שער המושב אבל ללא הצלחה. לאחר מכן הגיע צוות של כיבוי והצלה והם הצליחו לפתוח את השער. בדקנו אותו אבל לא הייתה ברירה אלא לקבוע את מותו".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully