וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל חתול וסוס: שוטרים חסמו פעמיים את כביש 1

26.5.2013 / 20:10

בהפרש של שעות אחדות, אחד מעורקי התחבורה הראשיים במדינה נסגר למשך כמה דקות, כיוון ששוטרי אגף התנועה חילצו חתול וסוס ששוטטו בכביש. לבעלי החיים התועים שלום

שוטרי אגף התנועה של המשטרה חסמו היום (ראשון) לתנועה את כביש מספר 1, המחבר בין ירושלים לתל אביב, כדי לחלץ חתול שנלכד בשטח ההפרדה בין הנתיבים. כמה שעות קודם לכן נסגר הכביש, שנחשב לאחד מעורקי התחבורה הראשיים במדינה, בגלל סוס שנעמד בין הנתיבים. "הסוס סיכן את חיי הנהגים, אך גם במקרה עם החתול לא היססנו וסגרנו את הכביש", אמר פקד יוני ברזילי, סגן מפקד משטרת התנועה הארצית ירושלים. לדבריו, מדובר באירוע חריג שבו הכביש נסגר פעמיים ביום אחד, בגלל חיה תועה.

תנועה נחסמה בכביש 1 עקב סוס שחצה את הכביש, מאי 2013. חטיבת דובר המשטרה
סוס ושוטר בכביש ירושלים-תל אביב/חטיבת דובר המשטרה

נהגים שחלפו בכביש ירושלים-תל אביב התקשרו בשעות הבוקר למוקד 100 של המשטרה, ודיווחו כי הבחינו בסוס שנעמד על הכביש, בקטע שבין מחלף הראל למחלף חמד. ככל הנראה הסוס ברח מאחד היישובים באזור אבו גוש. שוטרים שהוזעקו למקום חסמו את תנועת כלי הרכב וליוו את בעל החיים המפוחד מחוץ לכביש. וטרינר שהמתין לו טיפל בו. הכביש נסגר למשך כמה דקות, אך לדברי פקד ברזילי, "לא הורגש עומס תנועה יוצא דופן בשל כך".

תנועה נחסמה בכביש 1 עקב חתול שחצה את הכביש, מאי 2013. חטיבת דובר המשטרה
החתול שחולץ מכביש 1/חטיבת דובר המשטרה

כמה שעות לאחר מכן, לקראת השעה 18:00, אזרח דיווח למשטרה כי הבחין בחתול שנלכד בשטח ההפרדה בין מסלולי הנסיעה, בקטע שבין שער הגיא למחלף שורש. שוטרי אגף התנועה הוזעקו שוב לכביש, וחסמו את התנועה בשני הכיוונים. שוטר ושני מתנדבים ניגשו לחתול, והעבירו אותו לניידת המשטרה. "אחרי שנתנו לו חלב, השוטרים שחררו את החתול בשטח פתוח", הוסיף פקד ברזילי. גם הפעם, לדבריו, הכביש נסגר למשך דקות ספורות בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully