וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דליה נסעה עם בתה, עפרה עם הנכד, שתיהן נהרגו

קובי דוד

23.5.2013 / 16:18

קרוביהם של דליה מלול, בת 38, ועופרה מולר, בת 69, התקשו לעכל את הבשורה על מותן בתאונה ליד קיבוץ איילת השחר הבוקר. בתה בת ה-7 של מלול נפצעה אף היא בתאונה

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

התאונה הקטלנית שאירעה הבוקר (חמישי) בכביש הפנימי באזור התעשייה בחצור הגלילית גבתה מחיר כבד: משפחות שתי ההרוגות, דליה מלול, תושבת חצור בת 38, ועופרה מולר, תושבת חוות ינאי בת 69, התקשו לעכל את הבשורה המרה על מותן הטרגי של שתי הנשים שהיו בדרכם לעוד יום עבודה שגרתי.

"דליה הייתה אישה מיוחדת עם לב רחב", קוננה בדמעות גיסתה אסתר מלול. "היא הייתה אישה נעימה ושקטה. כולם אהבו אותה. רק לפני שבועיים חגגנו יחד באירוע משפחתי". עוד סיפרה אסתר בדמעות כי אחותה של דליה צפויה להתחתן בקרוב. "זו אבדה גדולה. כולנו כאובים והמומים".

תאונה באיילת השחר. מאי 2013. אדריאן הרבשטיין
זירת התאונה, הבוקר/אדריאן הרבשטיין

מלול, אם לשלושה ילדים, יצאה הבוקר ליום עבודה שגרתי בקיבוץ הסמוך איילת השחר. היא נסעה יחד עם בתה בת השבע ברכבה של חברתה, אשר לקחה אותה לעבודתה. במקביל, יצאה גם מולר יחד עם כלתה ונכדה בן השבעה חודשים ליום סידורים בעיר הסמוכה.

שני כלי הרכב שהגיעו משני הכיוונים הנגדיים התנגשו חזיתית מסיבה שטרם התבררה. כוחות החילוץ של תחנת הכיבוי גליל-גולן התקשו לחלץ את שתי נהגות הרכב. כוחות מד"א שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את מותן של מלול ומולר. כלתה של עופרה פונתה במצב קשה לבית החולים רמב"ם בחיפה. חברתה של מלול פונתה במצב קל לבית החולים זיו בצפת, יחד עם בתה בת השבע, ונכדה של מולר שנפצעו במצב קל.

"אנחנו לא מעכלים את הטרגדיה הנוראית". סיפרה קרובת משפחתה של עפרה מולר. "מדובר במשפחה מכובדת שהקימה את חוות ינאי עוד בראשית הדרך". הלווייתה של מלול תתקיים בשעה 18:30 בבית העלמין בחצור הגלילית. הלווייתה של עופרה מלול תתקיים בשעה 19:00 בבית העלמין בראש פינה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
דליה מלול  ז"ל בת 38 תושבת חצור הגלילית. רפרודוקציה, אדריאן הרבשטיין
"אישה מיוחדת עם לב רחב". דליה מלול ז"ל/אדריאן הרבשטיין, רפרודוקציה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully