וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרכב נסע על שני גלגלים - הסעודים תיקנו פנצ'ר

22.5.2013 / 19:06

לא מדובר בתחליף מומלץ לעצירה בצד הדרך, אלא בספורט אקסטרים חדש בממלכה. "זה לא באמת מסוכן", מתעקש מנהיג חבורה שחורכת את הכבישים בפעלולים מרהיבים. צפו

צילום: רויטרס, עריכה: מיכאל ברגמן, קריינות: לירון בארי

למה לעשות משהו בדרך הרגילה – כשאפשר לעשות אותו בדרך חסכונית בזמן, גם אם מאוד מסוכנת? נוסעי מכונית פרטית בערב הסעודית מצאו פתרון יצירתי לתקר באחד הגלגלים. הם פשוט מרימים את הרכב של שני הגלגלים הצדדיים, ומחליפים את הגלגל זה תוך כדי נסיעה. כמובן שלא מדובר בהחלפת גלגל פרקטית, אלא במה שהפך לספורט אקסטרים.

חברי החבורה הזו, שמכנה את עצמה "אל מוסטחיל" – הבלתי אפשריים בערבית - נוהגים לצאת למסעות בכבישי המדבר ולבצע שלל פעלולים. "כשמסתכלים מהצד, זה נראה מסוכן", מודה מנהיג הקבוצה המכונה "קפטן אל מוסטחיל". "זה לא באמת מסוכן, חוץ מהמהירות - זה נורמלי. כשנוסעים במהירות 20-40 קמ"ש, ובנוכחות של קהל, יחד עם אמצעי בטיחות, הכל בסדר בסוף".

פנצ'ר אקסטרים: הנהגים שמחליפים גלגל בזמן נסיעה. רויטרס
"הבלתי אפשריים" בפעולה/רויטרס

"התנועות שאנו עושים הן באמת מרהיבות", מוסיף שאקוט, חבר בקבוצה. "אנחנו יוצרים שמחה עם סכנה ויצירתיות, והקהל נהנה מזה". לדבריו, "הסיכון הוא בלתי נמנע בכל דבר,
אבל במקרה הזה הסכנה היא לא גדולה". חברי הקבוצה ממש לא מתכוונים להשאיר את השיגעון שלהם בגבולות ערב הסעודית, כפי שמספר מנהיג הקבוצה. "יש לי יכולות ביצוע וריכוז גבוהות מאוד, ואני מקווה לצאת מערב הסעודית לארה"ב, בריטניה, איחוד האמירויות, דובאי, בחריין, לכל מדינה חובבת ספורט מוטורי, ושקיימות בה חברות שיאמצו את הכישרון", הצהיר קפטן "אל מוסטחיל".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully