וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה פרץ ואמרגנו נאשמים כי העלימו מס במיליון שקל

גלעד גרוסמן

22.5.2013 / 12:15

בכתב האישום נטען כי בין השנים 2007-2009 פרץ ואמנון זינדני הוציאו חשבוניות רק על חלק מהסכום שקיבלו עבור הופעות. הזמר אמור להופיע הערב באירוע של המשטרה

לבית משפט השלום ברמלה הוגשו הבוקר (רביעי) כתבי אישום נגד הזמר משה פרץ ואמרגנו אמנון זינדני, הנאשמים באי דיווח על הכנסות מהופעות בשנים 2007-2009 בהיקף של כמיליון שקלים. בכתב האישום שהוגש על ידי עו"ד לירון וקנין מהמחלקה המשפטית לתיקים מיוחדים ברשות המסים, נטען כי פרץ וזינדני ניהלו יחד עסק אמרגנות והפקת אירועים אשר פרץ היה רשום בו כשכיר. פרץ אמור להופיע הערב בטקס חלוקת אותות הצטיינות של המשטרה בלטרון.

לטענת רשות המסים, הם פעלו ביחד כדי לרמות את רשויות המס ולהתחמק ממס הכנסה ומתשלומי מע"מ. השניים, כך נטען, לא הוציאו חשבוניות מס, או לחילופין הוציאו חשבוניות מס חלקיות על סכום נמוך יותר ממה שקיבלו, בסכום כולל של כמיליון שקלים. כתבי האישום הוגשו בעקבות עתירה שניהל משרד חקירות מכס ומע"מ ירושלים ומשרד פקיד שומה חקירות ירושלים ברשות המסים. מדובר בחקירה שהתחילה בעקבות מידע מודיעיני שהתקבל על השניים, שתחילה הייתה סמויה ונהפכה להיות גלויה באוגוסט 2010.

רשות המסים עצרה את פרץ באותו החודש בהתאם לחשדות. זמן קצר לאחר מעצרו, שוחרר פרץ בערבות בבית משפט השלום בירושלים, לאחר שלטענת רשות המסים הודו הוא ומנהלו האישי אמנו זינדני בביצוע העבירות. יומיים קודם לכן הגיע פרץ לחקירה יחד עם מנהלו האישי ואחרי סיומה השניים שוחררו לדרכם. משרד יחסי הציבור של פרץ טענו אז כי מדובר בבדיקה שגרתית לאור הצלחתו הרבה של הזמר: "משה פרץ ומנהלו האישי זומנו לבדיקת ספרים שגרתית", נאמר אז. "מכיוון שמשה משלם מיסים כחוק אנו בטוחים שהבדיקה תסתיים לשביעות רצון כל הצדדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully