וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח האחיות בנגב: האם התלוננה כי האב עלול לפגוע בהן

צוות הבדיקה המיוחד שהוקם במשטרה לבחינת תפקודה טרם הרצח גילה כי אמן של הילדות בנות השלוש והחמש שנמצאו מתות אתמול התלוננה יום לפני המקרה במשטרה

עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

התפתחות בחשד לרצח שתי האחיות בנות השלוש והחמש בישוב הבדואי אל-פורעה בנגב אתמול: מבדיקת צוות החקירה המיוחד שהוקם במשטרה לבדיקת האירוע עולה כי אמן של הבנות, התלוננה במשטרת ערד שלשום, יום לפני הרצח, כי האב עלול לפגוע בהן. מהבדיקה עלה כי האם, שעוכבה מוקדם יותר היום (רביעי) יחד עם ארבעה בני משפחה נוספים לחקירה בעקבות המעשה, הגיעה לתחנת המשטרה והביעה חשש שבעלה ייפגע בבנותיהן המשותפות. יצוין כי השניים חיים בנפרד, וכי הבנות נמצאו חנוקות בבית האב, שזהו גם הבית שלהן. כאמור, אתמול בשעות הערב נמצאו גופות שתי הילדות עם סימני חניקה על צווארן.

בעקבות המעשה, הוקם באגף החקירות של המשטרה צוות בדיקה בראשותו של ראש האגף, ניצב יואב סגלוביץ' בבחינת הטיפול המשטרתי קודם לאירוע הרצח. הצוות צפוי לגבש ממצאים ראשוניים והמלצות ולהגישן למפכ"ל המשטרה, רב-ניצב יוחנן דנינו עוד היום. החקירה הוטלה על היחידה המרכזית של מחוז נגב. לאחר עיכוב חמשת בני המשפחה, נעשים מאמצים במשטרה לאתר את האב שהופך למעשה לחשוד המרכזי ברצח האחיות.

האירוע החל אתמול סמוך לשעה 21:00 אז התקבלה הודעה על מציאת גופותיהן של פעוטה בת שלוש ואחותה בת החמש מהיישוב אל-פורעה שליד ערד. לפי הדיווח הראשוני, הן אותרו על ידי אדם שנכנס לבית - אולם לא ברור מי הוא. מבדיקה ראשונה של נסיבות האירוע עלה כי על הילדות נראו סימני אלימות וחנק קשים על צווארן ובפלג גופן העליון. אנשי מגן דוד אדום שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את מותן. מעבדה ניידת לזיהוי פלילי של המשטרה הגיעה למקום כדי לחקור את נסיבות האירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully