וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ מרגלית נתפס במהירות מופרזת: "טעיתי, מצטער"

חבר הכנסת מהעבודה הודה כי נתפס הלילה נוהג במהירות העולה על המותר בכביש 6. הוא הביע חרטה ושיבח את פעילות השוטרים: "עשו מלאכתם נאמנה, בהגינות ובמקצועיות"

לא מעל החוק: חבר הכנסת אראל מרגלית הודה היום (ראשון) כי נתפס במהלך הלילה נוהג במהירות מופרזת בכביש מספר 6. "אני לא גאה על כך, רק משתף", כתב מרגלית בעמוד הפייסבוק שלו, מבלי לציין את המהירות בה נתפס נוהג. "נהיגה לא זהירה מסכנת חיים, אני מודע להשלכותיה. טעיתי. ואני מצטער". מרגלית שיבח את עבודת השוטרים ואמר כי הם "עשו מלאכתם נאמנה, בהגינות ובמקצועיות. טוב לדעת שמשטרת ישראל נמצאת בכל כך הרבה מקומות גם בשעות הלילה. כאזרח, אני מודה להם על כך".

מתוך הכרזת אראל מרגלית על מועמדותו לראשות העבודה, אפריל 2011. עומר מירון
"טוב לדעת שמשטרת ישראל נמצאת בכל כך הרבה מקומות גם בשעות הלילה". מרגלית/עומר מירון

בחודש שעבר פרסם אגף התנועה נתונים לפיהם מערכת מצלמות המהירות והרמזור האוטומטיות "א-3" הפיקה בשנה הראשונה לפעילותה למעלה מ-84 אלף דוחות לנהגים. על פי הנתונים, כ-77 אלף מהדוחות היו על מהירות בכבישים פתוחים ובצמתים והשאר על חציית צמתים באור אדום.

שיטת צילום המהירות באמצעות מצלמות רמזור, שכמעט אינה מופעלת בעולם, הוכחה כמניבה במיוחד. 58% מתוך כלל דוחות המהירות הופקו באמצעות מצלמות רמזור והשאר באמצעות מצלמות מהירות "רגילות" בכבישים פתוחים. יצוין כי הנתונים אינם מעידים בהכרח על מלוא פוטנציאל התפוקה של המערכת מכיוון, שברוב השנה שעברה פעלה כמות קטנה יחסית של מצלמות ורק בתחילת 2013 עלה המספר ל-48 מצלמות פעילות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully