וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השתכללו: המתקן העירוני לא מאיים על גנבי האופניים

לי בן שי

19.5.2013 / 18:34

תושב תל אביב שנהג לקשור את אופניו ליד ביתו גילה יום אחד כי הם נגנבו - יחד עם מתקן הקשירה. "לא כל המתקנים מקובעים חזק", אמר. עיריית תל אביב: "מוכרים אירועים בודדים"

גנב מתוחכם או עירייה רשלנית? תושב תל אביב הגיש בשבוע שעבר תלונה למשטרה על גניבת אופניו. אלא שהאופניים, שהיו קשורים למתקן אופניים עירוני, נגנבו ביחד עם המתקן עצמו שהוצא מתוך המדרכה.

"החניתי את האופניים בערב שני מול הבית על מתקן של העירייה, כמו שאני עושה כמעט מדי ערב", סיפר לוואלה! חדשות איתי רז המתגורר באזור דרום תל אביב. "בבוקר כשירדתי מהבית בסביבות השעה שמונה בבוקר לא מצאתי את הקשת ממתכת, קשת נוספת נעקרה ולא מצאתי זכר לאופניים". רז, שלא מצא את אופניו, התייצב בתחנת המשטרה ברחוב לוינסקי והגיש תלונה על הגניבה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"החניתי את האופניים בערב שני מול הבית על מתקן של העירייה, כמו שאני עושה כמעט מדי ערב". החורים שנותרו במדרכה לאחר עקירת המתקנים/מערכת וואלה!, צילום מסך

"מאז האירוע קיבלתי יותר מודעות לנושא ושמתי לב שרואים בפלורנטין עוד מקומות שבהם היו מתקנים ועכשיו אין", סיפר. בנוסף, הוא טוען כי העירייה צריכה לקחת אחריות על הנושא. "נראה שהעבודה נעשתה בצורה רשלנית של הקבלן. רואים שהחורים עצמם הם לא חורים עמוקים. לא כל המתקנים מקובעים חזק, מספיקים כמה בעיטות ונדנודים כדי לעקור את המתקנים ממקומם", סיפר.

מעיריית תל אביב נמסר כי לעירייה "מוכרים אירועים בודדים של תלישת מתקני אופניים מהקרקע לצורך גניבת אופניים. המתקנים מותקנים מחדש כחלק מעבודות התחזוקה ונושא גניבות האופניים מועבר לטיפול משטרת ישראל".

ממשטרת מחוז תל אביב נמסר כי תופעת גניבות האופניים מוכרת. לרבים מהאופניים שנגנבים אין מספרי שילדה, דבר שמקשה על החזרתם לתושבים.

לקריאה נוספת:
עקיצה ב-60 שניות: צולם גונב אופניים בתל אביב

לפניות לכתבת: leebenshay@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully