וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת הנרצחת: "מפחדים שהרוצח יברח עם הילדים לחו"ל"

בני משפחתה של קרול כהן, שנרצחה ב-2004 בתאילנד בידי גרושה, שגם ביתר את גופתה, זעמו על שובו ארצה. "לצערנו יש לו זכות מלאה על הילדים", קוננו במשפחת הקרבן

בני משפחתה של קרול כהן, שבעלה אלי כהן רצח אותה בתאילנד ב-2004 ונחת הבוקר (חמישי) בישראל כאדם חופשי, מתקשים עדיין לעכל את דבר חזרתו, אך במקביל עומדת המשפחה בפני תסריט אימה חדש. "אנחנו חוששים שכעת הוא יקח את הילדים של קרול ויברח איתם מהארץ", כך אמרה לוואלה! חדשות דודתה של קרול, שמחה אסייג, בעקבות הפרסום אודות הגעתו של כהן לישראל. לבני הזוג שני בנים, בני 17 ו-12. "אמא של קרול לא מתפקדת. רק חלקים מהבת שלה חזרו לארץ. זה לא ייאמן שהרשויות במדינה נתנו לו להיכנס".

לדברי אסייג, הילדים נמצאים בחזקת משפחתו של כהן. היא נסערת ונמנעת מלציין את שמו. "הבן הגדול היה אצלנו בערב חג השבועות. נכון לעכשיו הוא לא רוצה לראות ולא לשמוע מאבא שלו. אבל הם עדיין צעירים, השאלה אם הרוצח לא יסובב להם את הראש. לצערי יש לו זכות מלאה על הילדים. אחותי (אמא של קרול - מ.ש.) שבורה מזה. היא לא מסוגלת לדבר. לא מספיק שהוא לקח את הבת שלה, עכשיו הוא יכול לקחת גם את הנכדים. איפה רשויות המדינה? למה אף אחד לא עושה שום דבר? כולם פה מושחתים".

שמחה אסייג עם אחייניתה קרול כהן שנרצחה על ידי בעלה אלי כהן בתאילנד. באדיבות המשפחה
הדודה שמחה אסייג/באדיבות המשפחה
רבקה אמסלם אמה של קרול כהן אשר נרצחה על ידי גרושה אלי כהן בתאילנד בשנת 2004, נובמבר 2012. בן קלמר
"לא מספיק שהוא לקח את הבת שלה, עכשיו הוא יכול לקחת את הנכדים". אמה של קורל/בן קלמר

על הגעתו של כהן לישראל שמעה המשפחה מכלי התקשורת. "ידענו שזאת שאלה של זמן. אבל אף אחד לא טרח לעדכן אותנו. זה עושה אותנו חולים. מהבוקר אני לא מצליחה להירגע, והוא מסתובב חופשי, אוכל ונהנה. אין צדק". לדבריה, בני המשפחה מקווים שכהן יבחר לעזוב את ישראל. "אני מקווה לשני דברים: שהוא יעזוב את הילדים ושיחיה בחו"ל. ועוד דבר, שבורא עולם ישיב לו כגמולו. אם הייתי מסוגלת, הייתי נוקמת בו בעצמי. אני מקווה שעד יומו האחרון הוא יראה לנגד עיניו את האחיינית שלי, ויגיד לעצמו, 'מה עשיתי?'".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

"לא ייתכן שמשפחת הקורבן תגלה זאת דרך התקשורת"

ממרכז נגה לנפגעי עבירה, המייצגים את משפחתה של קרול כהן, נמסר: "לא ניתן הדין בגין רצח מתוכנן, חריג באכזריותו ולא נעשה דבר על מנת למנוע את כניסת הרוצח לארץ. הרשויות אינן נוקפות אצבע על מנת להפחית מעיוות הדין. באופן שנוגד את הצדק והשכל הישר, הרוצח שב לביתו כאילו מאום לא קרה. זה מקרה המצדיק את מניעת כניסתו של רוצחה של קרול לארץ וכל אזרח צריך לשאול את שר הפנים מדוע לא מצא לנכון להפעיל את סמכותו".

במרכז נגה הוסיפו כי "עד רגע זה אף גורם רשמי לא מצא לנכון לדבר עם משפחת הקורבן. זה מאוד מצער להיווכח עד משפחת הקורבן שקופה בעיני הרשויות ומשוללת זכויות. "לא ייתכן שמידע שכל כך אקוטי ומהותי למשפחת הנרצחת, יגיע אליה דרך כלי התקשורת ושאף גורם רשמי, על אף הפניות המרובות של המשפחה ושל מרכז נגה, לא יטרח ליצור קשר עם המשפחה". מרכז נגה קורא לגורמים רשמיים ולשר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ להתכנס ולחשוב בהקדם, כיצד למנוע הישנות של עוול זה בעתיד וכיצד לבצע מעקב אחר מי שרישומיו הפליליים בארץ יוותר ללא רבב עקב ביצוע פשיעה בחו"ל בגינה קיבל חנינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully