וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בין נכבה לחג הביכורים

ראובן ברקו

16.5.2013 / 8:01

ביום שבו חגגו היהודים בארץ ישראל את חג הביכורים ציינו הפלשתינים את יום "הנכבה" ה?65, החל לפי מניינם ב?15 במאי. מפגש תאריכים זה הוא עוד טריק של ההיסטוריה שממנו אפשר ללמוד רבות.

עבור היהודים מסמל החג את אחד משלושת הרגלים, שבהם עלו לירושלים לפני אלפי שנים כשביכורי אדמתם בידם לבית המקדש. עוד קבעו חכמי היהודים כי מי שמוכר אדמתו, שממנה יוקרבו הביכורים, לנוכרי הוא "עובד עבודה זרה" (מסכת סנהדרין).

השבטים והאספסוף, שהגיעו לכאן כשהם רכובים על סוסיהם וחמושים בסכיניהם העגולות במאה השביעית ולאחריה, באו בעצם לשדוד את הארץ בעקבות גלות בעליה היהודים. מרבית המתקראים כיום פלשתינים הם צאצאי הנוודים ופושטי האיסלאם שהשתלטו מאז על ארצם של בני ישראל. פושטים אלה מנסים להתנגד למהלך הדתי וההיסטורי הבלתי נמנע של שיבת הארץ לבעליה היהודים, שעל אודותיה התנבא גם נביאם מוחמד.

הפגנת יום הנכבה בשער שכם ירושלים, 15 מאי 2013. טלי מאייר
הפגנות יום הנכבה ליד שער שכם בירושלים, אתמול/טלי מאייר

בשל תבוסתם במלחמתם היזומה נגד היהודים שחזרו הביתה נאלצו פולשים אלה לשוב בחזרה למחוזות ערב שמהם באו וזוהי לטענתם ה"נכבה" שלהם. עם זאת, כל ערבי שרוצה זכות שיבה, שמורה לו הזכות לשוב למדבריות ערב שמשם בא.

המעניין הוא שבעוד המזרח התיכון בוער ומוסלמים טובים נהרגים במדינות האיסלאם, עסוקים אמיר קטאר וצוות הטלוויזיה החתרני של אל?ג'זירה שבבעלותו בניסיון להבעיר אש אצלנו. כאילו יסיט הקונפליקט נגד ישראל את כאב האומה ממוקדיו האמיתיים וישמש כסות למחדלי הערבים שאינם עוזרים לאחיהם הסונים הנטבחים בחרב השיעית בסוריה, בלבנון ובעיראק.

במסגרת זו מנהל האמיר מדיניות צבועה נגדנו. כשהופצצו יעדים של המשטר הסורי בהתקפה המיוחסת לפי מקורות זרים לישראל וסייעה למורדים, גינו האמיר ומנהיגי ערב את ישראל על "חילול המרחב האווירי הסורי". זה מה שהפריע להם.

מתברר כי האמיר הקטארי הוא צבוע מקצועי. מחד גיסא הוא מקדם את יוזמת השלום "המשופרת" של הליגה הערבית להקמת מדינה פלשתינית לצד ישראל תוך כדי חילופי שטחים. ומאידך גיסא הוא מממן את ארגון הטרור חמאס שראשיו, איסמעיל הנייה וחאלד משעל, קוראים להשמדתה. בד בבד, מאכסן האמיר את השייח' אלקרדאוי שהתיר פיגועי התאבדות נגד אזרחי ישראל ואף שיגר אותו לאחרונה לביקור הסתה בעזה. כמובן, המסר שנשא השייח' הוא המשך המאבק האיסלאמי והג'יהאד נגד ישראל והשמדתה.

תחנת הטלוויזיה של האמיר עוסקת למעשה בהסתת הפלשתינים שלא להגיע לעולם להסדר עם ישראל ולשאוף להשמדתה. הן התוכנית "הארכיב שלהם וההיסטוריה שלנו" והן התוכנית "זכות המסרבת להישכח" הן בעצם שטיפת מוח קבועה סביב "פשעי הציונות", הרס כפרי "פלשתין", רצח והגליית יושביהם וזכות "השיבה". הציונים הם "ערב רב" וחסרי זכויות שקיבלו שלא כדין את הארץ מהבריטים. מכיוון שכך, נדרשים הבריטים להתנצל על המשגה שחוללו.

הצהרתו המצולמת של בכיר הפת"ח רג'וב, שלפיה ישראל היא אויבת האיסלאם, הערבים והפלשתינים, וכי לו היה בידיו נשק גרעיני היו משמידנו, משמיטה כל סיכוי להסדר. מתברר כי לא יועילו הסדרים, צדק, היסטוריה והיגיון. גם לא פסוקי הקוראן שלפיהם אדמות "הארץ המבורכת" ובית המקדש הם מורשת ישראל. באזורנו רק כוח הוא הסבר מתקבל על הדעת.

  • עוד באותו נושא:
  • יום הנכבה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully