וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אובמה פיטר את מנהל רשות המסים בשל התנכלות לקבוצות שמרניות

16.5.2013 / 2:47

סטיבן מילר אולץ לפרוש מתפקידו על רקע פרסומים לפיהן הרשות התנכלה לארגוני ימין באמצעות בדיקות מס קפדניות בתקופת הבחירות. "זה מכעיס אותי", אמר הנשיא האמריקני

ראש רשות המסים של ארה"ב (IRS) סטיבן מילר, אולץ להתפטר מתפקידו, כך הודיע הלילה (חמישי) נשיא ארצות הברית ברק אובמה בהצהרה שמסר בבית הלבן. זאת לאחר שנקלה למחלוקת עקב פרסומים לפיהם הפלתה לרעה ארגוני ימין בארצות הברית, והקשתה עליהם באמצעות בדיקות קפדניות יותר.

"אעשה כל שביכולתי כדי לוודא שדבר כזה לא יקרה שוב לעולם", אמר אובמה לכתבים. "זה מכעיס אותי". במקביל להצהרתו של אובמה, פרסם מילר הודעה לעמיתיו, בה אמר כי יש "צורך מידי וגדול" להשיב את אמון הציבור ברשות. "אני עוזב את הרשות בצער, ועבודתי בפועל תסתיים בתחילת חודש יוני", כתב. "זאת הייתה תקופה קשה ביותר עבור רשות המסים בהתחשב באירועי הימים האחרונים".

ביום שני התייחס אובמה לפרסומים במסיבת עיתונאים שכינס בוושינגטון יחד עם ראש ממשלת בריטניה, דייויד קמרון. אובמה אמר כי הוא שמע על כך לראשונה ביום שישי. "זה מקומם ואין לזה מקום, לא אסבול זאת", אמר. "אם יוכח שהטענות נכונות - האחראים צריכים לתת את הדין, כי הציבור צריך לסמוך על רשות המסים - וכשממשל משתנה, זה לא אומר שזה צריך להיגמר ברדיפת ארגונים שנתפשים כעוינים בעיני ממשל ספציפי. רשות המסים היא גוף עצמאי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully