וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד ברצח אשתו בתל אביב: "יוליה אישה טובה"

9.5.2013 / 17:30

מעצרו של פרדי וינוקורסקי, החשוד ברצח אשתו בשכונת התקווה, הוארך בשבוע והוא נשלח להסתכלות פסיכיאטרית. נגד השוטר שנכח במקום כשעה וחצי לפני האירוע נפתח הליך משמעתי

צילום: דניאל בוק, אבי כהן עריכה: יותם בן דוד, יאיר דניאל, קריינות: לירון בארי

מעצרו של פרדי וינוקורסקי, החשוד כי רצח הלילה (חמישי) את אשתו יוליה, בת 64, בשכונת התקווה בתל אביב, הוארך היום בשבוע. כמו כן נשלח וינוקורסקי להסתכלות פסיכיאטרית בהוראת בית משפט השלום בעיר. סנגורו, ישר יעקבי מהסנגוריה הציבורית, טען כי וינוקורסקי, בן 67, ביצע את המעשה המיוחס לו כאקט של הגנה עצמית במהלך ויכוח אלים עם בת זוגו.

פרדי וינוקורסקי החשוד ברצח אשתו בבית משפט השלום בת"א, מאי 2013. אבי כהן
טען כי פעל באקט של הגנה עצמית. וינוקורסקי בבית המשפט, היום/אבי כהן

בכניסה לאולם בית המשפט נראה הבעל החשוד כשהוא חבול ומותש ושפתו העליונה פגועה ומדממת. לפני פתיחת הדיון הוא אמר על אשתו המנוחה: "יוליה אישה טובה, אני חולה". כמו כן, הודה וינוקורסקי בפני כתבים כי שתה אלכוהול.

עוד עולה כי נגד השוטר שהוזעק למקום כשעה וחצי לפני האירוע, נפתח הליך משמעתי. זאת בהוראת ניצב אהרן אקסול, מפקד מחוז תל אביב. מבדיקת האירוע עולה כי השוטר הציץ בחלון הבית, ראה את החשוד, והלך. עוד נקבע כי השוטר לא טיפל באירוע באופן מקצועי וכי היה עליו ליצור קשר עם בני הזוג. אף על פי כן השוטר לא הושעה וימשיך בתפקידו.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
רצח בתל אביב שכונת התקווה 9 במאי 2013. דרור עינב
זירת הרצח בשכונת התקווה, הלילה/דרור עינב

הלילה רצח על פי החשד וינוקורסקי את אשתו. מוקדם יותר, כשעה וחצי לפני התקרית, הוזעק שוטר על ידי אחד השכנים לדירת בני הזוג. הוא בחן את הדירה ועזב את המקום. אלון מגן, מפקד תחנת שכונות במחוז תל אביב, מסר כי האירוע ייבדק: "הם מוכרים לנו לא מתחום האלימות במשפחה אלא רק מתחום סכסוכי השכנים".

עוד עולה כי וינוקרוסקי הוא שהתקשר הלילה למוקד המשטרה והודיע כי רצח את אשתו. כוחות הצלה שהגיעו לביתם ברחוב ורד, מצאו בחדר השינה את גופתה של האישה עם סימני אלימות בפלג גופה העליון וללא רוח חיים. מותה נקבע במקום.

שכנים שהכירו את בני הזוג, שעלו לארץ בשנות ה-90' מברית המועצות, סיפרו כי השניים היו מתווכחים לעתים תכופות והמשטרה הוזמנה לביתם כמה פעמים. "אחד השכנים הזמין היום אחרי הצהריים את המשטרה. הם הגיעו והלכו", סיפרה אחת השכנות. לדבריה, האישה סיפרה לבעלת הדירה כי בעלה איים להרוג אותה. עוד סיפרו כי לשניים לא היו לילדים.

עוד על הרצח בשכונת התקווה
בן 67 חשוד ברצח אשתו בתל אביב: "שוטר הגיע ולא התערב"

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully