וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוחם בסיירת מטכ"ל נפצע במהלך אימון במרכז הארץ

3.5.2013 / 10:14

במהלך האימון נפצע הלוחם באורח קל, ופונה לבית החולים אסף הרופא בצריפין כשהוא סובל מחבלות. בעקבות התקרית נפתח בצה"ל תחקיר כדי לברר את נסיבות האירוע ואת תנאי האימון

לוחם בסיירת מטכ"ל נפצע הלילה (שישי) באורח קל במהלך פעילות אימונים במרכז הארץ. לאחר קבלת טיפול ראשוני במקום הוחלט לפנותו לבית החולים אסף הרופא בצריפין, משם שוחרר בשעות הבוקר. הלוחם נפגע ובגופו חבלות משמעותיות. בעקבות התקרית, נפתח בצה"ל תחקיר כדי לברר את נסיבות האירוע ואת תנאי האימון.

מלחמת לבנון השנייה. GettyImages
בעקבות התקרית, נפתח בצה"ל תחקיר כדי לברר את נסיבות האירוע ואת תנאי האימון/GettyImages

אין זו התאונה היחידה בעת האחרונה באחת מיחידות העילית של צה"ל. לפני כחודשיים נפצע לוחם ביחידה מובחרת באורח בינוני במהלך טיפוס על מצוק באימון בצפון. הוא פונה באמצעות פסוק לטיפול בבית החולים.

כמה חודשים קודם לכן, באוגוסט האחרון, נדרס לוחם בחטיבת גולני על ידי טנק במהלך תרגיל שנערך במסגרת קורס מפקדי פלוגות וגדודים ברמת הגולן. הוא נפצע באורח אנוש, ופונה על ידי מסוק של חיל האוויר לבית החולים רמב"ם בחיפה. כלל האימונים ברמת הגולן נעצרו לזמן מה, ומפקדים בשטח קיבלו דגשים על יישום כללי בטיחות באימונים הכוללים שילוב של חיילים עם כלי רכב משוריינים. אלא שלא עברו חודשים ספורים ובינואר השנה נפצע קצין צה"ל באורח בינוני לאחר שנדרס על ידי נגמ"ש במהלך אימון, שוב ברמת הגולן. ככל הנראה, הקצין נפגע כאשר כיוון את הנגמ"ש, שנהגו נסע לאחור. הוא פונה במסוק לטיפול רפואי בבית החולים כשהוא סובל משבר בידו וחשש לשבר נוסף באגן.

תחקיר התאונה בגולן: החייל נפגע מטנק שנסע לאחור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully