וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמר את גופת אמו החורגת בתא המטען במשך 4 ימים

רמי שני

2.5.2013 / 16:41

איברהים אל-נעמי מכסייפה החשוד ברצח אמו החורגת, כרימן, שיחזר את הרצח. מאבטחי הכור בדימונה זיהו לפני כשבוע ליד המתקן את המכונית שבה הוחזקה גופת האם, והזעיקו שוטרים

איברהים אל-נעמי, תושב כסייפה בן 33 החשוד ברצח אמו החורגת, כרימן אל-נעמי, החזיק על פי החשד את גופתה במשך ארבעה ימים בתא המטען של מכוניתו. היום (חמישי) הותר לפרסום כי אל-נעמי, שנעצר בשבוע שעבר כשעצר את מכוניתו ליד הקריה למחקר גרעיני ליד דימונה ובה גופת האם החורגת, הכה אותה על פי החשד למוות כיוון שרצתה לחזור לבית משפחתה שבשטחי יהודה ושומרון. בית משפט השלום בבאר שבע הורה להאריך את מעצרו של אל-נעמי עד 16 במאי.

מחקירת היחידה המרכזית במשטרת מרחב נגב עולה כי אל-נעמי תקף לכאורה את האם החורגת, בת 47, מחוץ לביתם, עד שאיבדה את הכרתה ומתה. הוא הסתיר האת הגופה בתא המטען של מכונית במשך ארבעה ימים, בעוד יתר בני המשפחה ומכרים נוספים ערכו חיפושים אחריה באזור הדרום. ביום חמישי שעבר נהג אל-נעמי במכוניתו סמוך לכור בדימונה, כאשר גופתה של כרימן, שהייתה במצב ריקבון מתקדם, מונחת בתא המטען.

המאבטחים זיהו את הרכב ליד הכור

במהלך הנסיעה הוא עצר בצד הדרך ומאבטחי הקריה למחקר גרעיני זיהו אותו באמצעות מצלמות האבטחה הפרושות לאורך גדר המתקן. המאבטחים הזעיקו שוטרי סיור, שבחנו את הרכב והחליטו לקרוא לחבלן משטרה. כשתא המטען נפתח, התגלתה הגופה, שהועברה לבדיקה וזיהוי במכון לרפואה משפטית באבו כביר. במהלך החקירה שחזר אל-נעמי את האירועים ביום הרצח בפני צוות התשאול בימ"ר נגב, בראשות רב-פקד ערן כהן. במשטרה אמרו שבכוונתם להגיש נגדו בקרוב כתב אישום בגין הרצח. כמו כן, הוא יישלח בימים הקרובים לבדיקה פסיכיאטרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully