וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוטש את נתניהו? לפיד נועד בחשאי עם שלדון אדלסון

שר האוצר ורעייתו נפגש עם המיליונר היהודי והבעלים של "ישראל היום" המזוהה עם ראש הממשלה. בימיו ככתב ב"ידיעות" ביקר לפיד את אדלסון. ח"כ מיכאלי: "נדבק בפוליטיקה ישנה"

שר האוצר, יאיר לפיד, נפגש בחשאי עם איל ההון היהודי-אמריקני שלדון אדלסון בביתו בתל אביב - כך אישרו היום (חמישי) בלשכתו של לפיד. אמנם לא ברור מה עלה בפגישה, אולם חשיבותה היא בעצם קיומה. זאת, בשל העובדה כי אדלסון הוא תומך נלהב ובלתי מסויג בראש הממשלה, בנימין נתניהו, ושולט בעיתון "ישראל היום" המזוהה עמו. הפגישה בינו לבין לפיד יכולה ללמד על פתיחתו של ערוץ תקשורת ישיר בין המיליארדר האמריקני לבין מי שהצהיר כי הוא רואה עצמו מתאים להחליף את נתניהו. באתר "אל מוניטור" בו דווח לראשונה על הפגישה, נכתב כי בפגישה שנערכה לפני כשבועיים לקחו חלק גם אשתו של לפיד, ליהיא, ואשתו של אדלסון, מירי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
בעבר אמר לפיד "לי יש טור, לראש הממשלה יש עיתון שלם" לפיד ואדלסון/מערכת וואלה, צילום מסך

במהלך מערכת הבחירות תקף לא פעם לפיד, שהיה באותו הזמן מזוהה עם "ידיעות אחרונות", את אדלסון. זאת, בין היתר, על רקע התחרות הקשה בין שני העיתונים על הבכורה בשוק העיתונים המודפסים בישראל. כשנשאל מדוע הוא ממשיך לכתוב טור בעיתון "ידיעות אחרונות", למרות שכבר נכנס למרוץ הפוליטי, נהג לפיד להשיב בסרקזם: "לי יש טור, לראש הממשלה יש עיתון שלם".

חברת הכנסת מרב מיכאלי (העבודה) תקפה את דבר פגישתם של השניים. בעמוד הפייסבוק שלה כתבה חברת הכנסת: "לפיד לא הסביר למה במקום לעבוד בשביל מעמד הביניים והאדם העובד, היה דחוף לו ללכת לפגוש את הפריץ, ובעיקר למה שר האוצר של מדינת ישראל עולה לרגל אל ביתו של הפריץ. לפיד של לפני הפגישה עם אדלסון ביקר את נתניהו על כך שהוא מזיק לישראל למען אדלסון בניסיון למנוע את בחירתו של אובמה, וגם כינה את 'ישראל היום' 'הביטאון של נתניהו'. ובכן, עכשיו 'ישראל היום', שבעבר תקף את לפיד, הוא כבר גם הביטאון של לפיד: הוא משבח אותו".

עוד הוסיפה מיכאלי: "עצוב לגלות שיאיר לפיד נדבק תוך חודשיים בפוליטיקה הישנה - עוד אחד כזה אנחנו לא צריכות, ביבי אחד כבר יש לנו. אבל אני שמחה שלפחות עכשיו יאיר לפיד יודע איפה הכסף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully