וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: איים לרצוח שוטר בגלל דוח והתנגש בניידת

קובי דוד

2.5.2013 / 4:47

לפי כתב האישום, לאחר שאשתו של תושב טובא-זנגרייה התקשרה לבעלה וסיפרה כי שוטרים רושמים לה דוח, הגיע הנאשם והחל לקלל את השוטרים, וניסה שוב ושוב לפגוע בניידת

פרקליטות מחוז הצפון הגישה שלשום (שלישי) לבית המשפט המחוזי בנצרת כתב אישום נגד תושב הכפר טובא-זנגרייה, מוחמד בן עבדאללה הייב, בן 34, בגין ביצוע עבירות של חבלה בכוונה מחמירה, הפרעה לשוטר, איומים והסתייעות ברכב לשם ביצוע פשע.

מכתב האישום עולה כי לפני כשבוע וחצי עצרה ניידת משטרה שפעלה באזור הכפר את רכבה של אשתו של הנאשם, ג'יהאן הייב, ששהתה במכונית יחד עם שניים מילדיה, אשר לא היו חגורים. עוד עולה כי אחד השוטרים שהגיעו למקום שוחח עם האישה, ולאחר מכן נכנס לניידת והחל באימות פרטיה האישיים וברישום הדוח. על פי כתב האישום, בשלב זה התקשרה ג'יהאן לבעלה וסיפרה לו על הדוח.

"סיכן את חיי השוטרים באמצעות רכבו"

בתגובה יצא הנאשם מתוך הכפר אל המקום שבו עמדה הניידת, וחסם את תנועת כלי הרכב בכביש. עוד עולה כי הוא ניגש לכיוון הניידת וניסה לפתוח את חלון הנהג. בתגובה, נעל השוטר את דלתות הניידת וסגר את החלונות. ואולם, הנאשם ניסה לפתוח את דלת הנהג, דפק בחוזקה על חלון הניידת, כשהוא צועק, מקלל ומאיים על השוטר "אני ארצח אותך, אני אשרוף אתכם בתוך האוטו, אני אהרוג אותך".

אולם בכך לא הסתפק הנאשם, חרף תחנוניה של אשתו לעזוב את המקום. על פי כתב האישום, הוא נכנס לרכבו וניסה להתנגש בניידת המשטרה. בשלב זה מנעה האישה, שנעמדה בין הניידת וכלי הרכב, מבעלה להתנגש בניידת, והשוטר שישב בתוך הניידת אף הצליח לנווט את רכבו קדימה והחל בנסיעה. ואולם, הנאשם לא אמר נואש, וניסה שוב ושוב להתנגש בניידת המשטרה.

בכתב האישום צוין כי הבעל "סיכן את חיי השוטרים באמצעות רכבו, עד שלשוטר לא נותרה ברירה, והוא ירה מספר יריות מאקדחו האישי לעבר החלק התחתון של רכבו של הנאשם". בשלב זה נמלט הבעל מהמקום כשהוא נוהג בפראות, ונעצר כעבור זמן קצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully