וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפלסטינים טוענים: דייג נפצע מירי כלי שיט ישראלי

1.5.2013 / 18:20

לוחמי חיל הים ירו בכלי השיט הפלסטיני במהלך סיור, ולטענת הפלסטינים פצעו דייג. דובר צה"ל הכחיש את הדיווח על פגיעה בדייג, וטען: "הוא נפצע באירוע ירי פנימי בעזה"

לוחמי חיל הים שאוכפים את הסגר הימי על עזה, פתחו באש היום (רביעי) לעבר כלי שיט פלסטיני. הפלסטינים דיווחו לאחר האירוע כי דייג נפצע מירי חיל הים שנפתח מספינת סיור מסוג דבורה. בדובר צה"ל אישרו את הפרטים, וטען כי כלי השיט חרג מהאזור המותר לדיג, אך הדייג לא נפגע. לטענת גורם צבאי, "הדייג נפצע באירוע ירי פנימי ברצועת עזה".

אתמול ביצע חיל האוויר חיסול ראשון ברצועת עזה מאז תום מבצע "עמוד ענן" בסוף השנה שעברה, והסכם הפסקת האש שהביא לסיומו. פעיל סלפי שרכב על אופנוע במערב העיר עזה חוסל בהפצצה אווירית של צה"ל – כך דיווחו כלי תקשורת פלסטינים. על פי דיווחים מאזור התקיפה, אדם נוסף נפצע בתקיפה. ההרוג זוהה כהיתם מסחאל, תושב מחנה הפליטים שאטה, בן 24. סוכנות הידיעות רויטרס ציטטה את רדיו חמאס, שדיווח על קולות פיצוץ במחנה אימונים של הארגון.

התקיפה היא פרי מאמץ משותף של צה"ל ושל שירות הביטחון הכללי, וככל הנראה היא כוונה נגד פעיל שהיה מעורב בשיגור רקטות לאילת. ראש הממשלה, בנימין נתניהו, התייחס ואמר: "פגענו היום באחד מהמעורבים בירי הרקטי הנפשע נגד אילת. אמרתי שאנחנו לא נעבור על כך בשקט, וזה בהמשך למדיניות שלנו. אנחנו לא מקבלים טפטוף של ירי מרצועת עזה או מסיני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully