וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: גלולת היום שאחרי - גם לבנות 15

1.5.2013 / 9:30

כל החדשות של היום בדקה אחת: הילה קובו מגישה לכם מאולפן וואלה! חדשות את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה

הנהגת הרשות הפלסטינית הודיעה למזכיר המדינה האמריקני ג'ון קרי, כי תמתין עוד כחודש בלבד בטרם תפנה באופן חד צדדי לאו"ם במטרה לקדם את חברותה של פלסטין במסגרות הבינלאומיות השונות, כך מוסר כתבנו אבי יששכרוף. תאריך היעד שנקבע לחידוש הפנייה למוסדות הבינלאומיים הוא 3 ביוני.

בעולם מציינים היום את "יום הפועלים הבינלאומי", ה-1 במאי. עצרות גדולות של איגודים מקצועיים ייערכו במדינות כמו אנגליה, יוון ושוודיה. גם בישראל יתקיימו מספר כנסים ותהלוכות.

ריאל מדריד כשלה אתמול במשימה למחוק פיגור 4:1 מהמשחק הראשון מול בורוסיה דורטמונד ולא העפילה לגמר ליגת האלופות – אולי ברצלונה היא זו שתזכה בנס כשתתמודד הערב מול באיירן מינכן על העפלה לגמר לאחר שהפסידה 0:4 במשחק הראשון בין השתיים.

מנהל התרופות האמריקני הודיע כי הוא יאפשר מכירה של "גלולת היום שאחרי" למניעת הריון, הנמכרת גם בישראל, ללא מרשם גם לנערות בנות 15, והגלולה תוצג למכירה על מדפים בסופרים ליד מוצרי נשים במקום מכירתן בבתי מרקחת, כך מדווח הניו יורק טיימס. עד היום הגלולה נמכרה לבנות 17 ומעלה.

מזג האוויר: היום תחול ירידה בטמפרטורות, אבל עדיין יהיה חם ויבש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully