וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלקוחה התלוננה שהספר הטריד – המצלמה הוכיחה אחרת

גלעד גרוסמן

1.5.2013 / 7:00

א', ספר ממרכז הארץ, נעצר בחשד שביצע מעשים מגונים בלקוחה. הוא טען מצדו כי ביקשה שימרח עליה שמן ואף נשארה במקום כשעה. התיעוד שנשלף הביא לשחרורו – והאישה זומנה לחקירה

לפני כשבוע נעצר תושב המרכז בחשד שביצע מעשים מגונים בלקוחה במספרה שלו בתל אביב. המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו כדי לחקור את הטענות נגדו, ערכה עימות בין החשוד למתלוננת וגם חקרה עד שהיה במקום. רק דבר אחד פשוט המשטרה לא עשתה – לבחון את מצלמות האבטחה במספרה, שחיזקו את גרסתו של החשוד. לאחר שעורך דינו הציג למשטרה את ההקלטות שוחרר החשוד, וכעת שוקלים במשטרה להגיש כתב אישום נגד המתלוננת.

א', בן 38, נעצר בשעת לילה לאחר שלקוחה התלוננה שביצע בה מעשים מגונים. "הנ"ל, ספר במספרה, תקף מינית את המתלוננת בניגוד לרצונה לאחר שטיפל בשיערה", נכתב בבקשת המעצר. בדיון בבית המשפט עלה כי לטענת המתלוננת, היא הגיעה למספרה על מנת לעשות פן. א', כך טענה, הציע לה להשתמש במיטת שיזוף שנמצאת במספרה. לטענתה, לאחר שהסכימה לכך הוא ביצע בה מעשים מגונים. עוד סיפרה כי לאחר מכן עזבה את המקום בסערה. מנגד טען א' כי האישה הסכימה להתפשט בפניו ושהוא ימרח עליה שמן שיזוף. לדבריו, היא נשארה לאחר מכן כשעה במספרה, שתתה קפה והסתפרה.

פרקליטו של א', עורך דין אייל בסרגליק, הסכים לבקשת המשטרה להאריך את מעצרו של א' כדי לאפשר למשטרה לחקור את העד שהיה במקום. העד נחקר, אולם סיפר ששהה במספרה זמן קצר בלבד ולא ראה הבחין במתרחש. המשטרה ערכה עימות בין החשוד למתלוננת, אולם זאת יצאה בסערה מהחדר תוך זמן קצר.

במשטרה סברו כי הדבר מחזק את טענותיה, וכך גם בבית המשפט, שהאריך את מעצרו של א'. אולם, השוטרים לא בדקו את מצלמות האבטחה. רק לאחר שעו"ד בסרגליק מסר לידיהם את הצילומים, שבהם נראית האישה שוהה במספרה כשעה לאחר שיצאה מחדר השיזוף, מסתפרת, שותה קפה ומעשנת, שוחרר א' ממעצר. בעקבות זאת נחקרה האישה בחשד להגשת תלונת שווא, ובמשטרה שוקלים להגיש נגדה כתב אישום. במקביל, מסתמן כי התיק נגד הספר ייסגר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully