וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעדרת כבר חצי שנה: "החבר ניתק את יעל מהמשפחה"

בני משפחתה של יעל שאבו, הנעדרת מאז אוקטובר 2012, מאמינים כי בן הזוג שלה גרם לה לנתק עמם את הקשר. האם: "הם גרו אצלנו במשך תקופה, אך משהו שם לא עבד". המשטרה מחפשת

כבר חצי שנה ששמחה שאבו לא מצליחה להירדם בלילות. חצי שנה של דאגה וחשש לבתה יעל בת ה-25, שהמשטרה מחפשת אחריה לאחר שנעלמה מביתה בראש העין ב-29 באוקטובר בשנה שעברה. שאבו האם מספרת על "ילדה טובה מאוד, עם ראש על הכתפיים", ולדבריה בן זוגה הסית אותה נגד סביבתה וניתק אותה ממשפחתה וחבריה. "היא הייתה בקשר טלפוני איתנו, אבל מאז חודש פברואר לא שמעתי ממנה. היא הבת הקטנה שלנו, יש לה שתי אחיות שדואגות לה מאוד. הן קיבלו את זה מאוד קשה", אמרה היום (שני) אמה של שאבו לוואלה! חדשות. לדבריה, בשבועות הראשונים להיעלמותה בתה יצרה עם בני המשפחה קשר באמצעות הודעות דואר אלקטרוני, אך מאז גם הקשר הזה הופסק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"דואגים לה". יעל שאבו וידיד/מערכת וואלה!, צילום מסך

שוטרי תחנת ראש העין, החוקרים את היעלמותה של שאבו, מתמקדים בבן הזוג של הצעירה אך לא שוללים גם אפשרויות נוספות. "כבר כמה חודשים שהיא לא יצרה קשר עם בני משפחתה, והחשש לחייה גבר. נבדק חשד שהיא הצטרפה לחברי כת, אך מדובר בסבירות נמוכה", אמר גורם בחקירה. אמה של שאבו שוללת את האפשרות שבתה חברה לכת, והיא בטוחה כי בן הזוג הוא זה שהשפיע על החלטתה להיעלם. "הכרנו את החבר שלה, והם התגוררו אצלנו בבית במשך תקופה מסוימת, אך משהו שם לא עבד", אמרה.

"גרה ברחוב עם החבר"

החוקרים מתמקדים בחיפושים אחר שאבו באזור השרון ותל אביב, והמשטרה אף פנתה לציבור בבקשה לעזור באיתורה. חברותיה של שאבו, ששירתו איתה בצבא, הבחינו בה בחודשים הראשונים להיעלמותה. "בפעם האחרונה שראיתי אותה זה היה ממש במקרה, במתחם התחנה בתל אביב, זה היה בסביבות בדצמבר", סיפרה מור משורר. לדבריה, "הבנתי שהיא לא בקשר עם ההורים שלה והיא גרה עם חבר שלה ברחוב. היא באמת לא נראתה טוב, הייתה מוזנחת ועייפה. היא סיפרה לי בקצרה שההורים שלה לא מקבלים את החבר. היה לי ממש מוזר שהיא התנתקה מהמשפחה שלה כי דיברה על אחותה המון, הן היו ממש קשורות". הילה פריזדה, חברה נוספת של שאבו מתקופת השירות הצבאי, אמרה כי הבחינה בה כמה ימים לאחר שעזבה את ביתה. "היא הייתה עם בחור, ולמען האמת נראתה על הפנים, היה נראה שמשהו לא בסדר, היא רזתה המון. ממש עצוב לי לשמוע שהיא נעדרת, ממש חבל שזה הגיעה למצב כזה", אמרה.

כל היודע דבר על מקום הימצאה של יעל שאבו מתבקש להתקשר לתחנת ראש העין בטלפון 03-9004444 או למוקד 100 של המשטרה. תיאורה: גובהה 1.50 מטרים, מבנה גופה רזה, צבע שערה שחור ועיניה חומות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully