וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הרקטה: צה"ל תקף יעדים של הג'יהאד האיסלאמי ברצועה

לאחר שרקטה התפוצצה אמש במהלך חגיגות ל”ג בעומר במועצת שדות נגב, תקף הלילה חיל האוויר מטרות של הארגון ברצועת עזה. צה”ל: "לא נחזור למציאות שלפני 'עמוד ענן'"

רקטת קסאם התפוצצה אמש (שבת) בשטח המועצה האזורית שדות נגב. לא דווח על נפגעים או נזק לרכוש. אזעקה נשמעה ביישובי האזור. ילדים שבילו ליד מדורות ל"ג בעומר הונחו להיכנס לבתיהם. כוחות הביטחון פעלו לאיתור מקום הנפילה.

בתגובה לירי הרקטה תקפו הלילה כלי טיס של חיל האוויר מתקן טרור ואתר לאחסון אמצעי לחימה בדרום רצועת עזה. כלי תקשורת ברצועת עזה דיווחו כי היעדים שהותקפו שייכים לארגון הג'יהאד האיסלאמי. "זוהו פגיעות מדויקות במטרות וכלי הטיס שבו בשלום לבסיסם", נמסר מדובר צה"ל.

זירת נפילת הרקטה באילת. חטיבת דובר המשטרה
אחת הרקטות שנחתה באילת, בשבוע שעבר/חטיבת דובר המשטרה

מדובר צה"ל נמסר בנוסף כי "צה"ל לא יסבול כל ניסיון פגיעה באזרחי מדינת ישראל ובחיילי צה"ל וכי אין בכוונת צה"ל לאפשר חזרה למציאות שקדמה למבצע 'עמוד ענן'. צה"ל רואה בחומרה את ניסיונות הירי לעבר שטח מדינת ישראל ואת ארגון הטרור חמאס כאחראי לכך". ביום חמישי שעבר נורו שתי רקטות קסאם מרצועת עזה לעבר ישראל. הרקטות התפוצצו בשטחים פתוחים במועצה האזורית אשכול, והן לא גרמו לנפגעים או לנזק. חרף הירי, לא נשמעה אזעקה באזור. יום קודם לכן נחתו באילת שתי רקטות גראד שנורו לעבר העיר מכיוון סיני. אחת נפלה בקרבת שכונת מגורים בעיר, והאחרת סמוך לגבול, מבלי לגרום לנפגעים. הרקטה שנפלה בלב העיר גרמה לנזק קל למבנה.

סוללת מערכת כיפת ברזל הפרושה באזור העיר זיהתה את הירי לעבר העיר והפעילה את מערכת הצופרים, אולם המערכת לא יירטה את שתי הרקטות, והנושא הנמצא בבדיקה. בנוסף, תושבים בעיר ציינו כי בכמה מוקדים לא נשמעה אזעקה. בעקבות הירי, נסגר שדה התעופה באילת לטיסות נכנסות ויוצאות, ובהמשך חזר לשגרה. ביום ראשון התייחס ראש הממשלה בנימין נתניהו לירי הרקטות לאילת, ובפתח ישיבת הממשלה אמר: "בשבוע שעבר נורו טילים מסיני על אילת ומדובר ככל הנראה בחוליית טרור שיצאה מעזה והשתמשה בשטח סיני לצורך ירי על אחת מערינו. אנו לא נשלים עם כך, אנו נגבה על כך מחיר וזו המדיניות שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully