וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מטוסי קרב של חיל האוויר טסו בשמי לבנון"

25.4.2013 / 16:01

רשת "אל מנאר" דיווחה כי בשעות הצהריים נצפו מטוסי קרב של חיל האוויר הישראלי בדרום המדינה וליד הגבול עם סוריה. נתניהו: "ישראל עוקבת בדאגה אחר המתרחש בסוריה ובלבנון"

מטוסי קרב של חיל האוויר הישראלי נצפו היום (חמישי) בשמי לבנון - כך דיווחה רשת הטלוויזיה של חיזבאללה, "אל-מנאר". לפי הדיווח, המטוסים נצפו טסים מעל מחוז ג'זין שבדרום המדינה, וכן מעל רכס הרי טופה שסמוך לגבול לבנון-סוריה.

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, התייחס אחר הצהריים לאירועים בגבול הצפון ואמר כי "ישראל עוקבת בעניין ובדאגה אחר המתרחש בסוריה ובלבנון". במהלך סיור שקיים בכפר ג'וליס אמר נתניהו כי "סוריה מתבקעת ולבנון לא יציבה. בשני המקומות נשקפים איומים בלתי מבוטלים כלפי מדינת ישראל. בסוריה ישנם שני איומים. הראשון הוא זליגת נשק מתקדם לידי ארגוני הטרור, והשני הוא ניסיון חדירה של מחבלים דרך גבולותינו וירי לעבר יישובים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ראש הממשלה, בנימין נתניהו/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפני כשבועיים דיווחה התקשורת בלבנון כי מתקיימת פעילות רחבה של חיל האוויר הישראלי מעל שמי המדינה. מדובר צה"ל נמסר אז כי הוא אינו נוהג לפרט על פעילות מבצעית. במקביל נודע גם על פעילות של מטוסים סורים מעל שמי המדינה.

ב-30 בינואר האחרון דיווחה סוכנות הידיעות הלבנונית הרשמית כי ארבעה מטוסים ישראלים ביצעו מספר גיחות מעל שמי דרום לבנון. בדיווח צוטטה הודעה מטעם מפקדת צבא לבנון שבה נמסר כי בשעה 2:00 לפנות בוקר חדרו ארבעת המטוסים וחגו מעל כפר נאקורה. לפי הדיווח, בשעה 8:00 בבוקר הם שבו לישראל.

השתתף בכנת הידיעה: עמרי נחמיאס

עדכון ראשון: 15:17

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully