וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: איש קבע פלט כדור מנשקו - והרג את רעייתו

קובי מנדל

23.4.2013 / 21:30

האישה, בת 36 מהכפר ראמה, נפצעה תחילה באורח אנוש מהירי, אך מתה מפצעיה. בעלה, בן 39, נעצר ונחקר בחשד לגרימת מוות ברשלנות. מחר תבקש המשטרה להאריך את מעצרו

אישה בת 36 נהרגה הערב (שלישי) מפליטת כדור מנשקו האישי של בעלה בכפר ראמה, הסמוך לכרמיאל. האישה נפצעה תחילה באורח אנוש מהירי. צוות מגן דוד אדום שהגיע למקום, ביצע בה פעולות החייאה ממושכות, בסופן נקבע מותה. המשטרה פתחה בחקירה, ממנה עלה כי האישה נורתה כתוצאה מפליטת כדור מרובה של בעלה, בן 39, המשרת בצבא קבע. לזוג ארבעה ילדים. הבעל נעצר ונחקר בתחנת כרמיאל בחשד לגרימת מוות ברשלנות. בחקירה משתתפים גם אנשי המשטרה הצבאית. מחר תבקש המשטרה להאריך את מעצרו של החשוד בבית משפט השלום בעכו.

בשבוע שעבר נפצע מאבטח בתחנת הכוח רוטנברג ליד אשקלון באורח קשה מירי. צוות של מגן דוד אדום הוזעק לטפל בו ולפנות אותו לבית החולים ברזילי באשקלון. על פי הערכה ראשונית שבוצעה, המאבטח נפצע בשעה שטיפל בכלי הירי. נסיבות האירוע נחקרות.

בחודש ינואר נפצעה באורח קשה חיילת מפליטת כדור שאירעה במטווח טירונים של המשטרה הצבאית בבסיס בית-ליד שבשרון. מתחקיר ראשוני עלה כי כיתת החיילים נערכה למטווח לאחר שהוקראו הוראות הבטיחות, ולפתע ירתה אחת החיילות במצב אוטומט שני כדורים והשליכה את הנשק בבהלה. מפקדת הכיתה נפגעה בחזה והתמוטטה. היא פונתה לבית החולים הלל יפה בחדרה לאחר טיפול רפואי במקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully