וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת האחים מבת ים: האח שנרצח אמלל את חיינו

23.4.2013 / 15:00

קרוב משפחה של האחים שוויכוח ביניהם הוביל לדקירת אח את אחיו בבת ים סיפר כי דווקא החשוד ברצח היה קרבן לאיומים. על הנרצח סיפר: "גרם נזק תמיד, היה נכנס ויוצא מבתי כלא"

צילום: דניאל בוק, עריכה: יבגני גרצנשטיין, מיכאל ברגמן, קריינות: לירון בארי

מהפרטים שעולים בחקירת הרצח הבוקר (שלישי) בבת ים עולה כי אלברט בן שטרית, שלכאורה נרצח על ידי אחיו, גרם לסבל רב למשפחה ונהג לאיים על אחיו – החשוד המרכזי ברצח שקושר עצמו לאירוע. קרוב משפחה של האחים סיפר כי הריב שהתגלע בין האחים נסוב סביב כלי רכב שהחשוד ברצח מכר לאחיו. "אלברט טען שהוא עדיין חייב לו כספים ואיים על החשוד", סיפר קרוב המשפחה שציין כי בין האחים קיים סכסוך ארוך שנים.

רצח בת ים, אפריל 2013. דרור עינב
חנות המכולת שבחזיתה בוצע הרצח. בת ים, הבוקר/דרור עינב

"היום לפנות בבוקר אלברט הגיע לביתו של החשוד, השתולל שם והפך לו את הבית", סיפר הקרוב, "בסביבות השעה 6:00 בבוקר הגיע הנרצח כשהוא נסער לבית ההורים סמוך למכולת, נטל משם סכין ויצא במהירות מהבית". על פי החשד, הוא הגיע למכולת, פגש את אחיו והתפתחה ביניהם ויכוח מילולי אשר בשיאו נדקר אלברט למוות.

"כואב לי דווקא על האח שבמעצר, האח השני גרם הרבה נזק למשפחה, היה נכנס ויוצא מבתי כלא, אנחנו עדיין לא מעכלים", סיפר קרוב המשפחה. מפקד מרחב איילון, ניצב משנה יהודה דהן סיפר כי החשוד ברצח "מחזק את העדויות שבידינו מפי עדי ראייה לגבי האירוע עצמו".

התקרית אירעה כאמור הבוקר כאשר גבר נמצא דקור ברחוב ניצנה בבת ים, סמוך לחנות המכולת שליד בית הורי האחים. בתחילה, נמלט החשוד ברצח מהמקום, אולם לאחר חיפושים הוא נמצא בדירה סמוך למקום האירוע, שם הסתתר. כוח יס"מ פרץ את הדירה ועצר אותו. עם זאת, המשטרה עדיין לא מצאה את הסכין עמו בוצע לכאורה הרצח.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • בת ים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully