וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הירי לדרום ממשיך: צבע אדום במועצה אזורית אשכול

רמי שני

21.4.2013 / 2:39

רקטה קסאם התפוצצה בשטח פתוח וככל הנראה לא גרמה לנפגעים או לנזק.כוחות הביטחון מנסים לאתר את מקום הנפילה. זוהי הרקטה החמישית שנורתה בשבוע האחרון לעבר ישראל

רקטת קסאם נורתה הלילה (ראשון) לעבר ישראל והתפוצצה, ככל הנראה, במועצה האזורית אשכול או בשטח ברצועה הסמוך לגבול ישראל. התרעת צבע אדום נשמעה בכמה ישובים הסמוכים לגדר המערכת בגבול עם הרצועה והתושבים נכנסו למרחבים מוגנים. בשלב זה לא נמסר על נזק או נפגעים. כוחות הביטחון סורקים את האזור שבו לפי ההערכה נפלה הרקטה.

זוהי הרקטה החמישית שנורתה השבוע לעבר ישראל. בחמישי התפוצצו שתי רקטות קסאם בשטחים פתוחים, אף הן במועצה האזורית אשכול, והן לא גרמו לנפגעים או לנזק. חרף הירי, לא נשמעה אזעקה באזור. יום קודם לכן נשמעו באילת שני פיצוצים, ומאוחר יותר התברר כי מדובר בנפילה של שתי רקטות גראד שנורו לעבר העיר מכיוון סיני. אחת נפלה בקרבת שכונת מגורים בעיר, והאחרת בסמוך לגבול, מבלי לגרום לנפגעים. עם זאת, הרקטה שנפלה בלב העיר גרמה לנזק קל למבנה.

גם שבוע קודם לכן שוגרו שלוש רקטות קסאם מרצועת עזה לעבר שטח ישראל. אחת הרקטות התפוצצה בשטח פתוח במועצה האזורית שער הנגב. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. אזעקת צבע אדום הופעלה ביישובים הסמוכים. כוחות הביטחון סרקו אחר שרידי הרקטה. שתי רקטות נוספות נחתו ככל הנראה בשטחי הרצועה. התפוצצות הרקטה קטעה את טקס יום הזיכרון לשואה ולגבורה, אשר החל עשר דקות קודם לנפילתה, בו נכחו חברי הקהילה המקומית. חלק מהנוכחים הצליחו להגיע לחדר הביטחון הקרוב ולאחר מספר דקות נמשך הטקס כמתוכנן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully