וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: רס"ן בצה"ל נהג בשכרות והתנגד בכוח למעצרו

17.4.2013 / 12:21

בערב יום הזיכרון הופתעו שוטרים לגלות כי נהג שתפסו בחשד שנהג בשכרות הוא קצין "המשרת בתפקיד רגיש" בגולן. הוא התפרע לאחר שהובהר לו כי ייעצר. החקירה הועברה למצ"ח

קצין צה"ל בדרגת רב-סרן המשרת בעוצבת הגולן נעצר השבוע על ידי שוטרי תנועה של המחוז הצפוני עקב נהיגה בשכרות. לאחר שהשוטרים הבהירו לו כי הוא ייאלץ לספוג דוח בגין העבירה שביצע, וכי מכוניתו עלולה להיות מוחרמת החל הקצין להתפרע. לכן, הוא נעצר על ידי השוטרים והובל לחקירה בתחנת המשטרה. זמן קצר לאחר מכן הועבר הטיפול במקרה למשטרה הצבאית החוקרת, שפתחה בחקירה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מדובר באירוע חריג". ניידת של משטרת התנועה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ביום ראשון האחרון, ערב יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל, ארבו שוטרי התנועה של המחוז הצפוני לכלי רכב במטרה ללכוד עברייני תנועה. לפתע, הבחינו השוטרים ברכב שנוסע באופן חריג והורו לו לעצור. לטענת השוטרים, הם חשדו כי הנהג שרוי תחת השפעת אלכוהול. לכן, ביקשו ממנו להתלוות אליהם לתחנת המשטרה תוך כדי שהם מוסרים לו כי רכבו עלול להיות מוחרם. הנהג הסביר כי הוא קצין צה"ל בדרגת רב-סרן המשרת בתפקיד חשוב בעוצבת הגולן. לאור זאת, הוא ביקש שיתחשבו בו. אולם, לדברי השוטרים, לאחר שהם הבהירו כי אין בכוונם להקל בטיפול בקצין בשל תפקידו, והוסיפו כי כבר נרשם לו דוח עבירה, הקצין החל להתפרע, ואף פגע באחד השוטרים.

עקב כך, נכבל הקצין באזיקים ועוכב לחקירה בתחנת המשטרה באזור. לאחר גביית עדות הוחלט להעביר אותו לטיפול המשטרה הצבאית החוקרת שפתחה בחקירה. פרטי המקרה הועברו לידיעתו של אלוף פיקוד צפון, אלוף יאיר גולן. גורם צבאי מסר כי "מדובר בקצין מאוד מוערך שממלא תפקיד רגיש מאוד בתקופה הנוכחית". הוא הוסיף כי "נפתחה חקירה ומהפרטים הראשונים עולה שמדובר באירוע חריג. צריך לתת לחוקרים לסיים את החקירה ואז להחליט מה באמת קרה שם". דובר צה"ל מסר כי "נפתחה בנושא חקירת מצ"ח, ועם סיומה יועברו ממצאיה לבחינת הפרקליטות הצבאית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully