וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חבריו של הרוכב שנהרג בשומרון: "נהג הרכב אשם"

שלומי גבאי

16.4.2013 / 6:18

גבי לרנר מכרכור נהרג אתמול מפגיעת רכב סמוך למחסום ריחן. חבריו מספרים על רוכב מקצועי וזהיר ומשוכנעים שנהג הרכב הפוגע, שהסגיר עצמו לידי הרשות הפלסטינית, אחראי לתאונה

צילום: שלומי גבאי, עריכה: מיכאל ברגמן

אל בית משפחתו של גבי לרנר מכרכור, שנהרג אתמול (שני) מפגיעת רכב סמוך למחסום ריחן שבשומרון בעת שרכב על אופניו הגיעו אמש מאות חברים ובני משפחה, רבים מקבוצות של רוכבי אופניים מקצועיים מכל רחבי הארץ אשר נהגו לרכב איתו מדי שבוע. לרנר, בן 47, הותיר אחריו אישה בשם סאלי ושתי בנות – עדי בת 19 חיילת בחטיבת הצנחנים ועמית תלמידת תיכון בת 14. לדברי חבריו, הוא היה רוכב מקצועי וזהיר, שנקט בכל רכיבה בכל אמצעי הזהירות הנדרשים. אתמול הוא יצא לרכוב לבדו באזור חריש-קציר בשעות הבוקר המוקדמות, מכיוון שהיה אמור לשוב מוקדם כדי להשתתף עם בתו בטקס לכבוד יום הזיכרון. נהג הרכב הפוגע נמלט, על פי החשד, מהמקום.

גיסו של לרנר, יואב בלייכר, בעצמו רוכב מקצועי, סיפר כי מוקדם בבוקר התקשרה טלי, אשתו של גבי וסיפרה שהיא חוששת לשלומו של גבי. יואב התקשר לחבריו מיחידות החילוץ ולאנשי משטרה והחל לדבריו לנהל אירוע בניסיון לאתר את גבי. "לצערי מהר מאוד הבנו שאין מה לחפש וגבי למעשה נפגע והוא אינו בין החיים", סיפר.

יואב בטוח כי הנהג הפוגע הוא האשם כי הוא יודע בוודאות שבכל רכיבה לרנר היה זהיר וממושמע. "הבנו כי הנהג הפוגע הסגיר עצמו לרשות הפלסטינית. אנו מקווים שהוא יעמוד לדין בבית משפט בישראל וישלם על מה שעשה", אמר. "לאחרונה אנו עדים לריבוי של תאונות בהם נפגעים באופן קשה רוכבי האופניים. אני קורא לממשלה להילחם בתופעה ולחנך את הנהגים לשמור על המשתמשים בדרכים, כולל רוכבי האופניים, מדובר בתרבות נהיגה שצריכה להיות נכונה". לבית המשפחה הגיע גם מפקד מרחב שומרון במשטרה ניצב משנה קובי שבתאי, הקצין הממונה על אזור התאונה וחברו ושכנו של לרנר, שהגיע בבוקר לזירת התאונה והופתע לגלות שם את חברו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully