וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: אברי גלעד תוקף בחריפות את עו"ד שפטל

14.4.2013 / 14:10

כל החדשות של היום בדקה אחת: הילה קובו מגישה לכם מאולפן וואלה! חדשות את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

יח"צ - חד פעמי

הממשלה אישרה הבוקר (ראשון) בישיבתה הקמת ועדת שרים להורדת מחירי הדיור. בראש הוועדה יעמוד שר האוצר לפיד והיא תכלול בין היתר את שר השיכון אריאל ושר הבטחון יעלון. כמו כן אישרה הממשלה את מינויה של יעל אנדורן למנכ"לית משרד האוצר. שרת המשפטים לבני אמרה כי מדובר במינוי ראוי וכי "העיסוק בהריונה של המנכ"לית היה מיותר".

שגריר איראן בצרפת אמר היום כי כל מתקפה נגד מתקני הגרעין במדינה עלולה להוביל למלחמת עולם שלישית. "מתקפה של ישראל במטרה להרוס מתקנים גרעיניים היא בגדר טירוף", אמר.

ונצואלה תבחר היום נשיא חדש במקומו של הוגו צ'אווס שמת מסרטן לפני כחודש. לפני מותו קרא צ'אווס לבחור בסגנו ניקולס מדורו, שמוביל בסקרים.

העיתונאי ואיש גלי צה"ל אברי גלעד התבטא היום בצורה חריפה נגד עורך הדין יורם שפטל, המגיש תוכנית בתחנת הרדיו 103 FM. "הבן אדם צריך חומרים מאוד קשים או תרפיה, שפתיו הפיקו ריר של טירוף ומילים מכוערות", אמר. גלעד התייחס להתבטאויותיו של שפטל, שכינה את גלי צה"ל "תחנה תומכת פשיזם ערבי פנאטי". טרם התקבלה תגובת 103 FM.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully