וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף עידן: השרים לא יוכלו להעביר פתקים בישיבה

6.4.2013 / 21:45

במסגרת רפורמה שהנהיג מזכיר הממשלה, מחר תקיים הממשלה ישיבה שבה במקום ערימות דפים, יהיה מונח טאבלט לפני כל שר. השרים יקבלו את כל החומרים דרך המכשיר וגם ישלחו הודעות

סוף לפתקים: ישיבת הממשלה שתתקיים מחר (ראשון) תהיה בסימן קפיצת מדרגה טכנולוגית כאשר במקום ערימות הדפים שבעבר היו מונחות לפני כל שר, ממחר – טאבלט לכל שר. במסגרת רפורת "השולחן החכם" שהוביל מזכיר הממשלה צבי האוזר, תשיק מזכירות הממשלה את התחליף הממוחשב, כשכל שר יקבל למחשבו את סדר היום של הישיבה, הצעות החלטה, מצגות וכל חומר שבדרך כלל הועבר לשרים על גבי חוברות נייר.

שולחן הממשלה הפך לשולחן חכם עם טאבלטים. קובי גדעון, לשכת העיתונות הממשלתית
טאבלט לכל שר/לשכת העיתונות הממשלתית, קובי גדעון

"השולחן החכם" יאפשר לשרים לקרוא חומרים ולהצביע באופן דיגיטלי. הם יוכלו להירשם בסדר הדוברים בדיון ולהעביר מידע בין אחד לשני – דבר שהיה נהוג לעשות בפתקים שלא פעם חשפו רכילות ואת היחס האמתי בין השרים. כמו כן, ניתן יהיה לבצע שינויים "בזמן אמת" בנוסחי ההצעות בהתאם להחלטות שמתקיימות בדיון.

שולחן הממשלה הפך לשולחן חכם עם טאבלטים. קובי גדעון, לשכת העיתונות הממשלתית
השרים יציבוע דרך הטאבלט, גם ראש הממשלה/לשכת העיתונות הממשלתית, קובי גדעון

"המהלך משלים את תהליך הפיכת עבודת הממשלה לעבודה בסביבה דיגיטלית מתקדמת", מסר מזכיר הממשלה האוזר. לדבריו, המהלך נועד לייעל את הישיבות לאפשר נגישות טובה יותר של השרים לחומרים, לחסוך בנייר ובהדפסות ובכך גם לשמור על איכות הסביבה. "ישראל היא מעצמה טכנולוגית וראוי שגם ישיבות הממשלה ינוהלו באמצעות עזרים מתקדמים כיאה למדינות מפותחות", סיכם מזכיר הממשלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully