וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משטרת האופנה: בחמאס נאבקים במכנסיים "נמוכים"

6.4.2013 / 19:54

על פי מידע שהגיע לוואלה! חדשות, שוטרי חמאס מעכבים צעירים ברצועת עזה הנוהגים ללבוש מכנסיים בגזרה נמוכה המשדרים "מסר מיני בוטה", וכן צעירים בעלי תספורות "מערביות"

הגזרה מתחממת: משטרת המוסר של חמאס פועלת בתקופה האחרונה בקרב צעירים בעזה, כדי למנוע מהם ללבוש מכנסיים בגזרה נמוכה, המופשלים מתחת לקו המותניים, בדומה לאופן שבו מתלבשים ראפרים מערביים. לדברי מקורות ברצועה, משטרת הארגון אף פועלת לאסור תספורות "מערביות" לגברים כמו של שחקני כדורגל במערב (רונאלדו ואחרים). העיתון אל-קודס, הרואה אור במזרח ירושלים, מסר כי הארגון הכחיש את הדברים, אולם גם לעיתון הפלסטיני הגיעו עדויות דומות.

נושא: אייפון 5 נמכר בהצלחה ברצועת עזה, אוקטובר 2012. רויטרס
צעירים שמסתפרים באופן "מערבי מדי" מעוכבים על ידי המשטרה. צעירים בעזה, אוקטובר 2012/רויטרס

על פי המידע שהגיע לוואלה! חדשות, שוטרים מעכבים צעירים הנוהגים ללבוש מכנסיים נמוכים, המשדרים "מסר מיני בוטה", ומורים להם לשנות את לבושם. כמו כן, צעירים שמסתפרים באופן "מערבי מדי" מתבקשים לנהוג באופן דומה. אם הצעירים לא נענים להוראות השוטרים ונעצרים שוב, פונה המשטרה להוריהם בבקשה למנוע מהם להתלבש ולהסתפר באופן "לא מוסלמי". רק לאחרונה החליטה ממשלת חמאס כי החל משנת הלימודים הבאה, בכל בתי הספר ברצועת עזה ינהיגו הפרדה בין בנים לבנות מגיל תשע ואילך. ההחלטה זכתה לביקורת חריפה מצד פעילי זכויות אדם בעזה וכן מצד אונר"א - סוכנות הסעד והסיוע לפליטים של האו"ם ,שאינה מנהיגה הפרדה בבתי הספר שלה בין בנים לבנות.

שלשום אף סגרה הסוכנות את משרדיה ואת מוקדי חלוקת המזון ברצועה בגין הפגנות של פליטים, שכללו פריצה למשרדי הסוכנות בעזה במחאה על הפחתת מכסות הסיוע לפליטים, לנוכח המשבר התקציבי. בשנים האחרונות כופה חמאס לבוש מוסלמי אחיד על גברים ונשים בבתי הספר ובמקומות ציבוריים, אוסר על נשים להסתפר אצל גברים, אוסר עליהן לנהוג באופנוע ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully