וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בבית: האחים אלפרון התעמתו עם שוטרים ושוחררו

5.4.2013 / 17:21

דרור ועומר אלפרון נעצרו לאחר שנקלעו לעימות אלים עם שוטרים שהגיעו לערוך חיפוש בביתם בהרצליה. השופט החליט כי אין הצדקה להשאירם במעצר, שכן מדובר ב"לכל היותר דחיפה"

גורמים רבים הטריחו עצמם הבוקר (שישי) לבית משפט השלום בתל אביב כדי לדון בשאלה האם דרור ועומר אלפרון יבלו את השבת הקרובה בביתם. בסופו של דיון בנושא, שיחרר בית המשפט את השניים, שנעצרו אתמול בעקבות עימות ביניהם לבין שוטרים שהגיעו לערוך חיפוש בביתם. השופט קבע כי למרות שהשניים, יחד עם חשוד נוסף, לא קיבלו את פני השוטרים "בצורה מכובדת ומנומסת", איש מהשוטרים לא נפגע באירוע והוא אינו מחייב המשך המעצר.

דרור אלפרון בבית המשפט במתן גזר דינו, אפריל 2011. נמרוד סונדרס
דרור אלפרון בביקור קודם בבית המשפט/נמרוד סונדרס

אין זו הפעם הראשונה שבה מגיעים שוטרים לבית בו מתגוררים השניים. מקרים כאלה מוכרים להם גם מתקופת ילדותם, כשנערכו חיפושים בבית בגלל אביהם, העבריין יעקב אלפרון, שחוסל בתל אביב ב-2008. אתמול, בסביבות השעה 8:00 בבוקר, הגיעו בלשי היחידה המרכזית של מחוז תל אביב לדירה בהרצליה, בה שהו השניים יחד עם צעיר נוסף, דניאל גדידיאן. זמן רב חלף עד שהשלושה פתחו את הדלת, ובמשטרה חושדים כי בזמן הזה ניסו להעלים ראיות. בסופו של דבר השתמשו השוטרים בפטיש כדי לפרוץ את הדלת.

לאחר שהשוטרים נכנסו פנימה החל עימות. על פי עדות השוטרים, הנוכחים בדירה "איימו ודחפו אותם" וניסו למנוע את כניסתם בגופם. בסיום העימות נעצרו השלושה. במשטרה ביקשו להאריך את מעצרם בחמישה ימים, בחשד לביצוע עבירות של איומים, העלבה והפרעה לשוטר במילוי תפקידו. שופט המעצרים, שמאי בקר, דחה את בקשת המשטרה וקבע כי "הראיות מדברות לכל היותר על דחיפה... העבירות אינן מקימות עילת מעצר". השופט שחרר את השלושה לבתיהם בערבות וללא תנאים מגבילים.

יעקב אלפרון. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
יעקב אלפרון, אביהם המנוח של דרור ועומר/ניר לנדאו, מערכת וואלה!

בעקבות ההחלטה מסרו סנגוריהם של החשודים, עורכי הדין משה יוחאי, עמיחי ימין ואילן אזולאי, כי "החלטת השופט מדברת בעד עצמה. אין לי ספק שאם שם משפחתם של השניים לא היה אלפרון, הם לא היו נעצרים ולא היו מגיעים לפתחו של בית המשפט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully