וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

”שמעתי את בני צורח”: הבובה הותכה בידיו של התינוק

ניצה לא הבינה את תגובת בנה שהשליך את "בובת לולי" המפורסמת, ורק כשנגעה בבובה הבינה: היא הייתה רותחת ותושבת הסוללות בה נשרפה. רשת טויז אר אס הורידה הבובה מהמדפים

"אני לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם הבן שלי היה נרדם עם הבובה" - כך אומרת היום (חמישי) לוואלה! חדשות ניצה בראון כהן, שבנה התינוק אורי, בן השנה, נכווה מ"בובת לולי" שנקנתה ברשת "טויז אר אס", ומיועדת לתינוקות בגילאי 0-24 חודשים.

ביום שישי האחרון הגיעה ניצה, תושבת תלמי מנשה, עם בעלה ושני ילדיה לסניף של חנות הצעצועים בסינמה סיטי שבראשון לציון, והבובה המפורסמת משכה מיד את תשומת לבו של התינוק. "הוא ראה את הבובה של לולי, היא התחילה לשיר והוא נורא התלהב", היא מספרת. "הוא כל כך רצה את הבובה, אז קנינו אותה. נכנסנו לאוטו, התחלנו לנסוע ופתאום הבובה הפסיקה לשיר. מכיוון שמיהרנו, החלטתי לבדוק מה קרה לה כשנגיע ליעדנו. אחרי כמה דקות אני שומעת את הבן שלי צורח ולא הבנתי מה קרה", משחזרת ניצה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הוא כל כך רצה את הבובה, אז קנינו אותה". "בובת לולי"/מערכת וואלה!, צילום מסך

"המשכתי בנסיעה ותוך כדי אני שואלת את בתי בת החמש מדוע הוא בוכה מאחור, אם נפלה לו הבובה או אם הוא קיבל מכה". לאחר שהבת ענתה כי היא לא מבינה את פשר הצרחות, עצרו ההורים את הרכב. "ניגשתי לבן שלי ובאתי להרים את הבובה והיא הייתה רותחת! לא יכולתי להחזיק אותה בעצמי". ניצה מספרת כי הבחינה שתושבת הסוללה של הבובה נשרפה וכך גם חוטי החשמל הזעירים שבה, וכי היא קרעה את זה החוצה כדי להוציא את הסוללות. הבן, אורי, סבל מכוויה קלה ואדמומיות ביד שירדה אחרי יומיים. "עכשיו נשארו רק שריטות", מציינת ניצה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לא הבנתי את פשר הצרחות". תושבת הסוללות המותכת/מערכת וואלה!, צילום מסך

האם המודאגת החליטה לפנות ל"ספארק טויז", היבואן של "בובת לולי". "באותו יום פניתי אליהם, שלחתי להם מייל עם התמונות והם לא ענו. התקשרתי פעמיים שלוש. אמרתי שאולי בגלל שזה שישי בצהריים, חול המועד. פניתי אליהם שוב ביום ראשון, ערב חג שני. התקשרתי וענה לי רק פקס", אומרת ניצה. היא לא החליטה לוותר והתקשרה גם לחברת "טויז אר אס", שם ענה לה נציג שאמר לה שבדרך כלל יעברו 72 שעות עד שיחזרו אליה, אך הוא ינסה לקדם זאת. "ניסיתי לכתוב להם בפייסבוק אבל ההודעה שלי נמחקה, אז כתבתי שוב וקיבלתי הודעת SMS מסמנכ"ל המכירות שלהם".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"שלחתי ליבואן מייל עם התמונות והם לא ענו"/מערכת וואלה!, צילום מסך

אבידן, אחד המנהלים ב"ספארק טויז", חברת היבואן של "בובת לולי", מבין את חומרת המקרה ומבטיח כי הוא ייבדק לעומק ויטופל בהקדם. "ניצה פנתה אלינו במהלך החג ולא ראינו את הפנייה שלה עד היום. מיד כשראינו הגבנו. זה מקרה חמור ואנחנו בודקים עכשיו את כל המלאי שיש לנו בארץ. ממה שהבנתי, "טויז אר אס" הורידו את המוצר מהמדפים עד לסיום הבדיקה", הוא אומר.

כל מוצר צריך לעבור אישור של מכון התקנים

אבידן ציין כי יגיע לניצה כדי לבדוק את הבובה, וציין כי כל מוצר שהחברה מייבאת לישראל מגיע קודם כל למכון התקנים ועובר בדיקה. רק לאחר שהוא עובר אישור מזמינים אותו מהספק. "המוצר לולי נמכר כבר מספר שנים בכמויות גדולות מאוד וזו פעם ראשונה שאנחנו שומעים על מקרה כזה. להערכתי מדובר בקצר כתוצאה מרטיבות, או סוללה פגומה, אך את זה נדע לאחר הבדיקה", הוא אומר.

"זה מאוד מצער אותי כאבא לתינוקת בת שנה ושלושה חודשים. היא ישנה עם בובת לולי בלול שלה. אין לי מושג איך זה קרה", הוא מוסיף. ניצה, מצידה, הזהירה את הגננות בגן של ילדיה: "בובה מפורסמת מהערוץ בטלוויזיה והמון הורים קונים אותה לילדים שלהם. צריך להגן על ילדים אחרים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"התינוקת שלי ישנה עם 'בובת לולי' בלול שלה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

מ"טויז אר אס" נמסר כי "הרשת מקפידה תמיד להציע ללקוחותיה אך ורק מוצרים אשר קיבלו אישור של מכון התקנים. גם במקרה זה הציג הספק – "ספארק טויס" – אישור למוצר ממכון התקנים. יודגש כי מדובר במוצר אשר נמכר מזה מספר שנים בכל רשתות הצעצועים וברשת טויס אר אס וזהו המקרה הראשון בו אנו נתקלים בתלונה מסוג כלשהו. התלונה הועברה אל הספק ואנו ממתינים להתייחסותו לגבי המשך מכירת המוצר וטיפול במוצרים שנמכרו".

עוד נמסר כי "מרגע קבלת התלונה ועד לקבלת תשובה על תקינות המוצר מהספק המוצר לא יימכר בחנויות הרשת. אנו מצרים על המקרה ונמצאים בקשר רציף עם הלקוחה מאז פנתה אלינו לפני 48 שעות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully