וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: רופא בכיר ביצע מעשים מגונים באישה בהריון

קובי דוד

3.4.2013 / 19:04

ש' מהצפון הגיעה לחדר המיון של בית החולים פוריה בטבריה עקב כאבים בבטנה. לדבריה, "הרופא דחף לי יד לחזייה ולאיבר המין, כמעט הפסקתי לנשום". הרופא נחקר ושוחרר לביתו

כתבתו של קובי דוד, צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: רן מנחם

רופא בכיר בבית החולים פוריה בטבריה חשוד כי תקף מינית מטופלת הנמצאת בשלבי הריון מתקדמים וביצע בה מעשים מגונים. האישה, תושבת העמקים בשנות ה-30 לחייה, הגישה בשבוע שעבר תלונה נגד הרופא במשטרת טבריה. "זה היה משפיל וכואב", סיפרה ש' לוואלה! חדשות. "הגעתי לבדיקה שגרתית ונפלתי קורבן לתקיפה מינית חמורה".

אישה התלוננה כי רופא בבית החולים פוריה ביצע בה מעשים מגונים , אפריל 2013. אדריאן הרבשטיין
"הולכת עם האמת שלי עד הסוף". ש', היום/אדריאן הרבשטיין

האירוע החל לפני כשלושה שבועות, אז חשה ש' ברע וביקשה לוודא שהעובר ברחמה במצב תקין וללא בעיות. היא הגיעה בגפה לחדר המיון של בית החולים פוריה והתלוננה על כאבים באזור הבטן. לדבריה, הרופא הגיע לבדו אל מיטתה, הסיט את הווילון והחל לבדוק אותה. "הוא דחף לי יד לחזייה, ואני כמעט הפסקתי לנשום", שחזרה ש' בקול רועד, "הוא אף הוסיף ודחף את שתי ידיו אל איבר המין שלי". האירוע הותיר אותה המומה: "סיפרתי לאחות על מה שקרה. היא אמרה לי שלא מדובר בבדיקה שגרתית ושעליי לספר על כך לגורם בהנהלת בית החולים". לדבריה, היא עברה תשאול מקיף על ידי גורם מצוות ההנהלה ואף שוחחה עם מנהל בית החולים, ד"ר יעקב פרבשטיין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

תחילה חששה ש' חששה להגיש תלונה מאחר שלא רצתה לחשוף את משפחתה לחוויה הקשה שעברה. רק לפני כשבוע אזרה אומץ והגיעה לתחנת המשטרה. בעימות שנערך בינה לבין הרופא החשוד, האחרון הכחיש את המעשים המיוחסים לו. עם זאת, היא ציינה כי "אני הולכת עם האמת שלי עד הסוף. לרופא כזה אין מקום בין כתלי בית החולים".

עורך דין רובי שרעבי המייצג את ש' אמר כי "מדובר בחשדות כבדים. כולי תקווה כי בתום החקירה תשכיל משטרת ישראל להמליץ על הגשת כתב אישום נגד החשוד. בית המשפט הוא שיכריע האם בוצעו במקרה זה עבירות פליליות אם לאו. כל תקוותה של המתלוננת שקולה יישמע, ותיבחן מהימנותה בין כתלי בית המשפט. ראוי להעריך את דבקותה בגרסתה ולקוות כי האמת שאזרה לצורך הגשת התלונה לא תהא לשווא".

מבית החולים פוריה נמסר בתגובה: "המקרה נמצא בחקירת המשטרה. החקירה התנהלה באופן סמוי עד אתמול והנהלת בית החולים פעלה לפי הנחיות המשטרה במטרה שלא לפגוע בעבודת המשטרה או במיצוי תהליך החקירה. מרגע שהחקירה הפכה להיות גלויה, בית החולים פועל על פי הנחיות נציבות שירות המדינה אשר מתואמת עם המשטרה". במשטרת טבריה ציינו כי הרופא נחקר ושוחרר לביתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully