וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסים משעל עשוי להתמודד על ראשות עיריית רמת גן

איש התקשורת הוותיק אישר כי נעשו אליו פניות בנושא אך הוא טרם החליט על צעדיו, בין השאר כי הוא ממתין להתפתחויות במשפטו של ראש העירייה הנוכחי, צבי בר, שמתנהל בימים אלה

כניסת אנשי תקשורת לפוליטיקה הפכה למקובלת מאוד בבחירות האחרונות לכנסת, וכעת – גם בבחירות המוניציפליות. בבחירות הקרובות שייערכו באוקטובר הקרוב עשוי איש התקשורת הוותיק, ניסים משעל, להתמודד על ראשות עיריית רמת גן. בשיחה עם וואלה! חדשות אישר הבוקר (שלישי) משעל את הפרטים, כפי שפורסמו לראשונה ב"ידיעות אחרונות", לפיהם אכן נעשו אליו פניות רבות אך הוא טרם גיבש החלטה בנושא.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טרם החליט. משעל/מערכת וואלה!, צילום מסך

הבחירות הקרובות ברמת גן מושכות תשומת לב רבה בשל משפטו של ראש העירייה הנוכחי, צבי בר, הנאשם בקבלת שוחד מקבלנים בסך שני מיליון שקלים, מרמה והפרת אמונים, הלבנת הון ושיבוש מהלכי משפט. החקירה נגדו החלה לפני כחמש שנים, ובמסגרתה נחקרו עשרות רבות של עדים ומעורבים ונתפס חומר ראיות רב בארץ ובחו"ל. לאחר דיון ראשון במשפטו, שהחל בחודש שעבר, אמר בר, העומד בראש העירייה מאז 1989, כי הוא חף מפשע וכי האמת תצא לאור. "זה מכביד עליי אבל אני ממשיך לעבוד". לפי הפרסום הבוקר, משעל יחליט אם להתמודד או לא בהתאם להתפתחויות במשפטו של בר.

ראש עיריית רמת גן צבי בר בעת הקראת הדין בעניינו בבית המשפט המחוזי בת"א, פברואר 2013. דרור עינב
משעל ממתין להתפתחויות במשפטו. צבי בר/דרור עינב

אם יתמודד, משעל צפוי להתחרות במועמד הפופלארי כרמל שאמה-הכהן, יו"ר ועדת הכלכלה לשעבר, שכיהן במשך שש שנים כחבר מועצת העיר רמת גן. שאמה-הכהן זוכה לאהדה בקרב תושבי העיר ובפייסבוק ישנן שתי קבוצות תמיכה בו במרוץ לראשות העיר, המונות מספר רב של חברים. כמו כן, על התפקיד מתמודד גם חבר הכנסת לשעבר, עורך הדין דוד מנע וחבר מועצת העיר רמת-גן ישראל זינגר, שבירך על מועמדותו של משעל: "רמת גן במצבה הנוכחי זקוקה לשינוי ולהתחדשות", אך הדגיש כי תושביה זקוקים לחזון ולעשייה ו"לשם כך נדרש מנהל ולא ידוען".

כרמל שאמה. ברני ארדוב
מתמודד ראוי? כרמל-שאמה/ברני ארדוב

משעל, בן 63, תושב רמת גן זה שנים רבות, הוא בעל תואר שני במדע המדינה ותקשורת, עורך ומנחה כיום את התכנית "משעל חם " בערוץ 2. לאורך השנים הוא מילא תפקידים בכירים, ביניהם מנהל הטלוויזיה הישראלית וראש מנהלת הקמת ערוץ 2. בעבר היה כתב מדיני ופוליטי והנחה את תכניות הערוץ הראשון "פופוליטיקה", "שיחת ועידה" ו"מוקד". על הישגיו המקצועיים זכה משעל בשני פרסי התקשורת היוקרתיים – פרס רשות השידור ופרס סוקולוב ופרסם שישה ספרים שהפכו לרבי מכר. בשנים האחרונות הוא מרבה להתנדב בעמותת "חום", הפועלת למען ילדים נזקקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully