וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבלים על מות השוטר: "העבודה שאהב עלתה לו בחייו"

קובי מנדל וקובי דוד

1.4.2013 / 17:34

קרוביו של האני טרודי מכפר סמיע התקשו לעכל הבשורה על מותו. "מעולם לא אהב לדבר על העזרה שהעניק", סיפר בן דודו לוואלה! חדשות. המפכ"ל בלוויתו: "שוטר מקצוען שחתר למגע"

צילום: ג'יליס, אדריאן הרבשטיין, עריכה: מיכאל ברגמן

מפכ"ל המשטרה, רב ניצב יוחנן דנינו, ספד לשוטר האני טרודי, שנפל אל מותו במהלך מרדף אחר פורצים. בהלוויתו של השוטר, שנערכה היום (שני) בכפר סמיע, אמר המפכ"ל דנינו: "עם קבלת הדיווח הקשה והבשורה המרה, הגעתי לתחנת קריית שמונה ומשם למקום האירוע על מנת להתעדכן בפרטים. במפגש אמש עם חבריו, שוטרי התחנה, הבנתי עד כמה מדובר היה בשוטר יוצא דופן, בחבר אהוב ומוערך, ואיש משפחה יקר ומסור הבנתי אז עד כמה האבדה היא קשה. האני, שוטר סיור ותיק ומקצוען בתחומו, לא היסס לרגע כשטיפל באירוע בזירה והדבר לדאבוננו הרב, עלה בחייו. במעשיו אלה, האני הפגין נחישות וחתירה למגע, אותם ערכים שמשטרת ישראל מקדשת וברוחם פועלים כלל השוטרים והלוחמים במשטרה". אלפים השתתפו בהלוויתו.

מפכ"ל המשטרה יוחנן דנינו ומפקד המחוז הצפוני רוני עטיה בלווית השוטר שנפל במרדף, האני טרודי. חטיבת דובר המשטרה
המפכ"ל ומפקד המחוז בהלוויה/חטיבת דובר המשטרה

"הוא מעולם לא אהב לדבר על העזרה שהעניק", כך סיפר היום (שני) פאדי טרודי, בן דודו של רס"מ האני טרודי, בן 42, שנהרג אמש בנפילה מגג בגובה חמישה מטרים, במהלך מרדף אחר פורצים בקריית שמונה. קרוב משפחה נוסף סיפר כי "האני שימש במשך מספר שנים שוטר בעכו, לאורך כל השירות קצר תשבוחות על אופי העבודה שלו, גם ברגע שנודע לנו על מותו הטרגי ידענו שהאני תמיד ימלא את התפקיד על הצד הטוב ביותר. לצערנו עבודתו שכה אהב עלתה לו גם במותו".

טרודי יצא אתמול בצהריים מביתו בכפר סמיע לאחר שנפרד מאשתו ושלושת ילדיו בדרכו למשמרת בתחנת קריית שמונה, שם שירת כשמונה שנים כסייר בתחנה. זמן קצר אחרי השעה 10 שמעו בני המשפחה על כך שהוא נפל מתקרה בעת עבודתו, וכשהגיעו לבית החולים קיבלו את הבשורה המרה.

בן דודו סיפר לוואלה! חדשות כי אביו של האני ששימש מורה ומי שהיה ממקימי הצופים הדרוזים הלך לעולמו לפני מספר חודשים. פאדי סיים את לימודיו במקיף סמיע, שירת בסיירת צנחנים ולאחר שירותו התגייס למשטרה. "הוא אהב את המשטרה זו הייתה עבורו עבודה מאתגרת", אמר פאדי. לפני כ-17 שנים הוא התחתן עם אשתו ג'נאן, מנהלת בית ספר לילדים עם מוגבלויות, ולבני הזוג נולדו שלושה ילדים. אמיר ושרה בני ה-13 ואדים בן ה-11.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הותיר אחריו אישה ושלושה ילדים. רס"מ טרודי/מערכת וואלה!, צילום מסך

פאדי סיפר עוד כי בן דודו "היה בתחילה חוקר בעכו, אחר כך שירת בכרמיאל. הוא רצה להתקדם ועבר לפני כשמונה שנים לתחנה בקריית שמונה. הוא לא אהב לדבר על עבודתו. במלחמת לבנון השנייה בעת ששירת בתחנה סייע לתושבים רבים אבל מעולם לא אהב לדבר על העזרה שהעניק הן במסגרת העבודה והן לתושבים בכפרו".

ראש המועצה כיסרה-סמיע, בגליל המערבי, נביה אסעד, אמר לוואלה! חדשות כי "אסון כבד ירד על שני הכפרים המאוחדים, מאותו הרגע שנודע לנו על מותו אנחנו המומים וכואבים כולנו זוכרים את האני כאיש חסון עם לב רחב שתמיד אהב לעזור. הוא היה הגאווה שלנו בכפר, מדובר במשפחה מכובדת בעדה הדרוזית. אנחנו נחזק את המשפחה ונתמוך בה לאורך כל הדרך".

שוטר נפצע אנוש כשנפל מגג במרדף אחר פורצים בקריית שמונה, 31 מרץ 2013. משה אסרף
"אנחנו נחזק את המשפחה ונתמוך בה לאורך כל הדרך". זירת האירוע, אמש/משה אסרף

מפכ"ל המשטרה, רנ"צ יוחנן דנינו, הגיע אמש עם היוודע דבר מותו של טרודי, לתחנת קריית שמונה ולזירת האירוע, שם קיבל עדכון ממפקד התחנה וחיזק את ידי השוטרים. "משימת השוטרים הינה הגנה על ביטחונם האישי של אזרחי המדינה, משימה קשה ומורכבת הכרוכה לעיתים בסיכון אישי של העוסקים בה", אמר המפכ"ל. "אני משתתף בצער משפחת האני טרודי ז"ל, שוטר מצטיין ותיק ומנוסה, אשר גילה נחישות ודבקות במשימה אותה מילא. מדובר באובדן גדול למשפחה ולמשטרת ישראל כולה. משטרת ישראל מרכינה את ראשה ומוקירה את זכרו של רס"מ טרודי ותמשיך לתמוך במשפחתו, הוריו, אשתו וילדיו".

טרודי, יחד עם שוטר נוסף, הוזעק לאירוע שבו על פי החשד פרצו גנבים לבית עסק באזור התעשייה הדרומי של קריית שמונה. לאחר שחשד כי הפורצים טיפסו לגג בית העסק, עלה אחריהם. אז, בעודו עומד בראש המבנה, התמוטט הגג והוא צנח ארצה מגובה חמישה מטרים וספג פגיעה קשה בראשו. הוא הוטס במסוק לבית החולים זיו בצפת, כשהוא במצב אנוש. כעבור כשעה קלה הוא מת מפצעיו.

שוטר ניסה ללכוד פורצים בצפון, נפל מגג ונהרג

מור שמעוני השתתפה בהכנת הידיעה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully