וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם התינוקת שבדמה נמצא חשיש: "לא יודעת מה קרה לה"

31.3.2013 / 13:24

בית המשפט האריך בארבעה ימים את מעצרו של תושב טירה, שבתו בת השמונה חודשים מאושפזת במצב קשה בבית חולים. אמו: "הוא לא משתמש בסמים". אשתו שוחררה למעצר בית

בית משפט השלום בפתח תקווה הורה היום (ראשון) להאריך בארבעה ימים את מעצרו של תושב טירה שעל פי החשד בדמה של בתו התינוקת נמצאו שרידי סם. התינוקת, בת שמונה חודשים, מאושפזת בבית החולים מאיר בכפר סבא במצב קשה. אמה שוחררה למעצר בית. בדיון בהארכת המעצר טענה אמו של האב החשוד כי בזמן שישבה עם כלתה, אם התינוקת, היא הבחינה כי נכדתה לא חשה בטוב.

"הילדה הקטנה הייתה על הרצפה. הסתכלתי עליה ולא ידעתי מה קרה לה. התקשרתי לבן השני שלי כדי שיבוא מהר. הוא לקח אותה לבית החולים. אני לא יודעת מה קרה לה או מה היא אכלה", טענה הסבתא. דוד של התינוקת הביא אותה למרכז רפואי בטירה, משם פונתה לבית החולים כשמצבה הלך והידרדר. הסבתא נשאלה בדיון האם בנה ואשתו משגיחים על בתם כראוי, והיא השיבה בחיוב.

הדוד סיפר כי "מצאתי אותה בחצר הבית והיא הייתה לא בסדר, צוחקת ובוכה ביחד". בני המשפחה הכחישו כי זוג ההורים צורך סמים, על אף הטענה לפיה הם מוכרים למשטרה מתחום הסמים. אמה של התינוקת לא מעשנת ולא אוהבת ריח של סיגריות. אנחנו לא יודעים איך זה קרה לה", טענה הסבתא בבית המשפט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully