וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצר הכדורגלן החשוד ברצח הצעירה בנתניה

29.3.2013 / 15:37

בית המשפט המחוזי הפך את החלטת בית משפט השלום לשחרר את השחקן הזר למעצר בית והאריך את מעצרו בשבעה ימים. בכך, נמנעה השתתפות השחקן במשחק קבוצתו מחר

צילום: אבי כהן עריכה: טל רזניק

בית המשפט המחוזי בלוד קיבל היום (שישי) את הערעור שהגישה המשטרה על ההחלטה לשחרר למעצר בית את שחקן הכדורגל הזר החשוד במעורבות ברצח הצעירה זהבה צ'וקול במלון כרמל בנתניה. שופט בית המשפט המחוזי אחיקם סטולר הפך את החלטת בית משפט השלום בפתח תקווה מאתמול והאריך בשבעה ימים את מעצרו של השחקן החשוד. בכך, מנע בית המשפט את השתתפותו של השחקן במשחקה של קבוצתו מחר.

ח"כ פנינה תמנו?שטה ובעלי מכבי נתניה  גיל לב בדיון בהארכת מעצר החשוד במעורבות ברצח צעירה בנתניה. יותם רונן
השחקן החשוד בהארכת המעצר, היום/יותם רונן

בדיון אמר השופט כי "לאחר שעיינתי בתיק החקירה, לרבות במזכרים הקשורים בנתיחה ובעדויות שנגבו מהחשודים, הגעתי למסקנה כי טעה בית משפט קמא בכך שהורה על שחרור המשיב". לדבריו, "יש ברשימת פעולות החקירה פעולות שלא ניתן לבצען אלא כאשר המשיב במעצר. כך גם יש בהחלט חשש לשיבוש ובשל העובדה שמדובר באזרח זר יש בהחלט חשש להימלטות מן הדין".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

נציג המשטרה הביע בדיון תמיהה לנוכח העובדה שבית משפט השלום הכיר בחשדות המיוחסים לשחקן, אך החליט לשחררו למעצר בכל זאת. "בזמן המוות המשוער, כפי שמופיע בפני בית המשפט, אין שום הבדל בין המשיב לבין החשוד הראשון שנעצר", אמר נציג המשטרה בהתכוונו לאריציה אקאלסונגו, שמעצרו הוארך אתמול גם כן בשבעה ימים. "שניהם שהו באותו מקום וכלפי שניהם החשד הוא זהה, אין שום הבדל בנסיבות". נציג המשטרה העלה חשש שמא השחקן ינסה להימלט מהארץ. "מדובר בתיק רצח סבוך, חלק מהפעולות דורשות זמן וחלק מהפעולות כפי שמופיעות בפני בית המשפט מציבות קשיים טכניים ברורים בפנינו", אמר.

סנגורו של השחקן החשוד, עורך דין גיא עין צבי, טען כי אין סיבה להשאירו במעצר. "'הראיות שיש נגד המשיב, ש-24 שעות קודם לכן ראה כנראה את המנוחה בדירה כשהיא הייתה בכלל בקשר עם הבחור האחר, ולא במקרה הבחור האחר, אינן מוצקות", אמר, "אין סיבה להמשיך ולעצור אותו". בתום הדיון אמר עין צבי כי החלטתו של השופט לא התייחסה לראיות בתיק, שלדבריו אינן קושרות את לקוחו למעשה, אלא לחומרת המעשה ולפעולות החקירה שנדרשות עוד לבצע בתיק.

אמה של זהבה צ'וקול שנרצחה במלון כרמל בנתניה. שלומי גבאי
אמה של זהבה צ'וקול אוחזת בתמונתה, אתמול/שלומי גבאי

במהלך הדיון שהתה באולם חברת הכנסת פנינה תמנו שטה (יש עתיד). לדבריה, היא הגיע לדיון מתוך מחאה ודרישה שלא לשחרר את החשוד עד שיתבררו העובדות ויוחלט האם הוא חשוד במעשה או לא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully