וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדר נישאה לפני פחות מחודש – ונהרגה בתאונה בברצלונה

29.3.2013 / 13:18

הדר שלגי, בת 30 מרעננה, נפגעה בשבת ממכונית בטיול עם בעלה, ואתמול נאלצו הרופאים לקבוע את מותה. רק בשבוע שעבר, במסגרת עבודתה כמפיקה, פגשה את הנשיא אובמה. "הייתה פרח"

טרגדיה בברצלונה: בבית חולים מרכזי בעיר נקבע אתמול (חמישי) מותה של הדר שלגי, מפיקת אירועים מרעננה, שנפגעה בתאונת דרכים קשה במרכז העיר ביום שבת. שלגי, בת 30, בילתה בספרד יחד עם בעלה הטרי, נדב, עמו התחתנה רק לפני כחודש. השניים עמדו על מדרכה בעיר, כשלפתע אירעה בכביש הסמוך למקום תאונה בין שתי מכוניות, שאחת מהן הועפה לכיוונם. הדר נחבלה בראשה, ופונתה לבית החולים, שם נאבקו על חייה בשבוע האחרון. עם זאת, אתמול כשלו המאמצים ונקבע מותה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נהרגה בתאונה בברצלונה. שלגי/מערכת וואלה!, צילום מסך

רחלי אבירם, מנהלת חברת "נוהר הפקות" שבה עבדה שלגי, סיפרה כי לבית החולים הגיעו "כל המומחים שהיו יכולים להגיע לשם, וניסו להציל אותה", אך ללא הועיל. לדבריה, שלגי הייתה מחוסרת הכרה מרגע התאונה ועד אתמול, בסביבות השעה 14:00, כשנקבע מותה. "היא הייתה פרח", סיפרה אבירם, "הייתה אחת המפיקות הראשיות שלנו. עבדה כאן חמש שנים, הייתה ממש בת-בית במשרד. זה ממש כמו משפחה". אבירם סיפרה על האווירה הקשה במשרד: "אנחנו שבורים ומרוסקים, ואנחנו לא יודעים איך להתרומם".

אבירם סיפרה גם על ההפקה הגדולה האחרונה בה הייתה מעורבת שלגי טרם נסיעתה – אירוע בבית הנשיא פרס, לרגל ביקורו של נשיא ארצות הברית אובמה. "זו הייתה החוויה הכי גדולה בעולם עבורה", סיפרה אבירם, "אובמה עבר, והיינו קשורים לצוות שלו, וכשהוא ירד מהבמה אחרי שהוא נאם, הוא עבר ממש שני מטר ממנה אישית, חייך אליה ואמר לה 'היי'. צחקנו ודיברנו על זה, זה הרי אחד המנהיגים הכי גדולים שיש. חוויה גדולה".

עבור המשפחה מדובר מטבע הדברים בטרגדיה נוראית. רק לפני כחודש, כאמור, התחתנה שלגי, ושעה אחרי שמשפחתה קיבלה את ההודעה על מותה, נודע לחברת ההפקות כי התמונות מהחתונה מוכנות. לדברי אבירם, נדב נמצא לצד מיטתה של הדר בשבוע האחרון, ומיד לאחר ששמע על דבר התאונה, גם אביה של הדר, מנחם, הגיע לברצלונה. "הוא איש גדול מהמציאות, זה שמחזיק את המשפחה כרגע". שלגי הותירה אחריה את אמה רותי, ואחות בכורה, שני, דוקטורנטית לחקר המוח.

אובמה ופרס מרימים כוסית בארוחת הערב החגיגית. רויטרס
הספיקה לפגוש את הנשיא האמריקאי. הנשיא אובמה בביקורו בישראל עם מקבילו פרס/רויטרס

בשלב זה לא ברור מתי תגיע לארץ גופתה של הדר. בשל חופשת הפסחא בספרד, ומדיניות בית החולים, העברת הגופה מתעכבת. לדברי אבירם, בשטח מתנהלים מגעים מתקדמים מול בית החולים, בשיתוף גופים וארגונים ישראליים הממוקמים בספרד, כדי להקדים את הגעתה ארצה. על פי ההערכות, גופתה תגיע לישראל ביום חמישי, אך הדבר טרם התברר סופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully