וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא מפוקפק: נהג צבאי נאשם שצרך סמים 360 פעמים

29.3.2013 / 11:43

החייל, שנעצר לאחר שנתפס נוהג בגילופין, הודה בצריכה תכופה של חשיש ומריחואנה, שאותם רכש מסודני בדרום תל אביב. להגנתו טען כי הדבר סייע לו להתמודד עם כאביו הפיזיים

שיא חדש נרשם בצה"ל – אך לא כזה שניתן להתגאות בו: חייל סדיר המשרת כנהג בחיל החימוש הודה כי במהלך שירותו הצבאי צרך סמים מסוג חשיש ומריחואנה בלא פחות מ-360 מקרים שונים. הפרקליטות הצבאית הגישה נגדו כתב אישום בגין החזקת סמים ושימוש בסמים.

הפרשה, שהדהימה את חוקרי המשטרה הצבאית החוקרת, החלה בסוף חודש פברואר. החייל נהג בצורה מחשידה, סטה מנתיב הנסיעה ועורר את חשדם של השוטרים, אשר בתגובה עצרו אותו. בבדיקה שנערכה לחייל נמצא כי נהג תחת השפעת אלכוהול וסמים. הוא הועבר לחקירת מצ"ח, שם הודה כי בתקופת שירותו הצבאי צרך סמים במאות מקרים שונים. לדבריו, בחלק מהפעמים קיבל את הסמים במתנה מחבריו, ובפעמים אחרות רכש אותם מאזרח סודני בתחנה המרכזית בתל אביב. החייל גם הודה כי היה נוהג תחת השפעת סמים במסגרת תפקידו. בשלב מסוים של החקירה הוא הפתיע את חוקריו וביקש מהם כדור ריטלין, מאחר שלטענתו הוא סובל מבעיות קשב וריכוז.

אילוסטרציה. ShutterStock
החייל הודה שצרך סמים 15 פעמים בשבוע בממוצע/ShutterStock

החייל, המיוצג על ידי עורך דין עידן פסח, הסביר להגנתו כי עבר ניתוח בבטן וכי הוא סובל מפריצות דיסק בגבו ומאסטמה. לטענתו, הסמים שאותם צרך בממוצע 15 פעמים בשבוע סייעו לו לשכך את הכאבים העזים.

חומר החקירה הוגש לפרקליטות הצבאית, שהחליטה כאמור להגיש כתב אישום נגד החייל. הוא מצדו ביקש להתחשב במצבו הרפואי ובעובדה ששיתף פעולה עם חוקריו מאז שנעצר. הכרעת דין בעניינו צפויה להתקבל בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully