וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל חמץ: תושב הבירה נאשם שתקף אשתו בכיכר לחם

27.3.2013 / 15:00

תושב ירושלים בן 57 נאשם שבמהלך ויכוח על הכשרות לקראת פסח היכה את אשתו בלחם קפוא וגרם לה לפגיעה קלה. "לא היה רעיון לפגוע בה אלא למנוע ממנה לקחת את הלחם", אמר

ויכוח על מצות תפח לכיכר לחם שלמה: לבית משפט השלום בירושלים הוגש היום (רביעי) כתב אישום נגד תושב העיר בן 57 שנאשם כי תקף את אשתו בכיכר לחם קפואה לאחר ויכוח שניהלו בנושא החמץ. הוא נאשם בתקיפה הגורמת חבלה של ממש. האישה נחבלה קלות והבעל המכה נעצר.

מספר ימים לפני פסח, בעוד בני זוג תושבי ירושלים הכינו את מטבח ביתם לליל הסדר פרץ בניהם ויכוח סוער על כשרות המטבח המשפחתי. במהלך הוויכוח הטיח הבעל באשתו כיכר לחם קפואה אשר פגעה בפרק ידה וגרמה לה נפיחות ושטף דם. האישה התלוננה במשטרת מרחב מוריה ובעלה נעצר.

בחקירתו מסר הבעל שהשימוש בכיכר הלחם לא היה מתוכנן: "לא היה רעיון לפגוע בה אלא למנוע ממנה לקחת את הלחם משום שהבית היה מוכן לפסח", מסר לחוקרים. "היא הלכה לרופא ולא היה כל ממצא רפואי ביד. אני הצטערתי מאוד על כך משום שזה לא היה בכוונה ולא הייתה לי כל כוונה לפגוע בה ואני חושב שהיא ידעה את זה".

"הוא מכנה אותי משוגעת"

האישה מסרה בעדותה שאין זו הפעם הראשונה שבעלה תוקף אותה. "לפני 16-17 שנה כשהייתי בהריון הוא תקף אותי ומדי פעם אני מוצאת שמישהו קרע לי את הבגדים או שדברים נעלמים לי", מסרה לחוקרים. "הוא מכנה אותי משוגעת, מכשפה ושאני מדמיינת דברים".

סנגורו עורך הדין אריאל עטרי מסר בתגובה: "חגים הם זמן אינטנסיבי מאוד במערכות יחסים זוגיות ולפעמים ויכוחים על דברים שוליים תופחים לממדים שאחר כך מתחרטים עליהם. בסופו של דבר מדובר בוויכוח ובאי הבנה שבכוונתי לסיים בעיכוב ההליכים נגד הנאשם וביטול כתב האישום".

לקריאה נוספת:
פקח החניה רשם דו”ח והותקף - התוקף זוכה

לפניות לכתב: talk2yaira@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully