וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטיילים חוזרים הביתה: צפו במפת הפקקים המתעדכנת

כ-100 אלף מטיילים ניצלו את חופשת החג ואת מזג האוויר הקיצי ופקדו את שמורות הטבע והגנים הלאומיים בכל רחבי הארץ. עומסי תנועה מורגשים ברוב הכבישים המרכזיים

חג האביב ומזג האוויר הקיצי השורר ברוב חלקי הארץ הוציאו היום (שלישי) את עם ישראל לשמורות הטבע והגנים הלאומיים. למרות החום הכבד, כ-100 אלף מטיילים פקדו את האתרים משעות הבוקר. מרשות הטבע והגנים נמסר כי באשקלון טיילו כ-4,000 בני אדם, בנחל הבניאס כ-1,700, בנחל עיון כ-1,000, בעין אפק כ-800, בקיסריה כ-1,800, בגן השלושה כ-1,100, בפארק הירקון כ-3,000, בשמורת עין גדי כ-1,800, במצדה כ-1,800, ובבית גוברין ביקרו כ-1,000 מטיילים. מהקרן הקיימת לישראל נמסר כי אלפי מבקרים ומטיילים פקדו את היערות ואת אתרי קק"ל. משעות הבוקר נצפו רוכבי אופנים רבים שיצאו לרכיבה בשבילי היערות והפארקים של הקרן הקיימת לישראל. האתרים המועדפים בצפון: חניוני עין הזיתים, חניוני הכרמל, חניון לימן, חניון קריית אתא, פארק גורן, פארק אדמית ונחל השופט.

משעות אחר הצהריים הורגשו עומסי תנועה ברוב חלקי הארץ, כאשר מטיילים רבים שבים לבתיהם. ממוקד אגף התנועה של המשטרה נמסר בין היתר על עומסי תנועה בכביש מספר 2 (כביש החוף) לכיוון דרום, בכביש 65 (כביש ואדי ערה), בכביש 722, בכביש 40, בכביש 6 (חוצה ישראל) וכן בכביש 4, שם נאלצה המשטרה להכווין את התנועה בשל העומס הרב.

עומסי תנועה במחלף ינאי שבכביש החוף לאחר הפסח. שלומי גבאי
עומס תנועה במחלף ינאי בכביש בחוף/שלומי גבאי

מפת הפקקים - רעננו את הידיעה להצגת תמונת מצב עדכנית

הנתונים באדיבות חברת Decell, המתמחה בניטור עומסי תנועה בזמן אמת וניתוחים מתקדמים.

צפון

חוף

ירושלים

מרכז

דרום

נגב

עדכון ראשון: 17:22

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully