וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש העיר שנורה לזוכת "דה-וויס": "סימסתי מהמיטה"

קובי מנדל

26.3.2013 / 17:30

בין המבקרים שפקדו את מיטת ראש עיריית עכו, שמעון לנקרי, המאושפז מאז שרד ניסיון התנקשות, הייתה גם תושבת עירו שהפכה לזמרת מוכרת. "הבאת גאווה לעיר", אמר

ראש עיריית עכו שמעון לנקרי, שניצל ביום שישי לפנות בוקר מניסיון להתנקש בחייו, נאלץ לחגוג אמש (שני) את ליל הסדר בבית החולים בנהריה שבו הוא מאושפז. אך למרות שתכנן לבלות את החג במקום משמח יותר, לנקרי יכול היה להתנחם במבקרים הרבים שפקדו את מיטתו, בהם תושבת עירו שהפכה לאחרונה לזמרת מוכרת – לינה מחול, זוכת התכנית "דה-וויס".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מייצגת בעיניי את הישראליות". לנקרי עם לינה מחול/מערכת וואלה!, צילום מסך

מחול הגיעה להודות ללנקרי על התמיכה בה לאורך חודשי ההתמודדות בתכנית ועל קריאתו להצביע עבורה בגמר התכנית, שבו צפה בבית החולים. "ראיתי את סוף התחרות ממיטתי ואפילו סימסתי לך יחד עם כל המשפחה שלי", אמר לנקרי לזמרת הצעירה, "הבאת גאווה רבה לעיר עכו ואני גאה בך".

לנקרי ציין כי ידע ששיר של ליאונרד כהן הוא קלף מנצח ושמח שהמלצתו למחול ולמנטור שלה טרם הגמר התקבלה. "לינה גדלה בבית טוב ומייצגת בעיניי את הישראליות", אמר ראש העיר, "אני מאחל לך הצלחה בהמשך". מחול מצדה התקשתה להסתיר את התרגשותה ואיחלה ללנקרי החלמה מהרה והבטיחה להיפגש עמו שוב לאחר שחרורו. אל מחול התלוו הוריה ומנהל בית החולים, ד"ר מסעד ברהום.

זירת הירי בראש עיריית עכו, שמעון לנקרי, סמוך לצומת ג'וליס, 22 במרץ 2013. ערן גילווארג
מכוניתו של לנקרי לאחר נסיון ההתנקשות בחייו/ערן גילווארג

מצבו של לנקרי עצמו ממשיך להשתפר, והוא מוגדר כעת קל-בינוני. ראש העיר שוהה עדיין במחלקת טיפול נמרץ, שם חגג את ליל הסדר כשהוא מוקף בבני משפחתו. הוא צפוי להישאר במחלקה בימים הקרובים. כזכור, הוא נורה בחזהו בעת שנהג במכוניתו בגפו סמוך לצומת ג'וליס שבצפון. הוא הצליח להתקשר לכוחות ההצלה, ואמבולנס שהגיע למקום פינה אותו לבית החולים בנהריה. החשוד בירי נמלט מהמקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully