וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיגוע בקדומים: נעצר חשוד - איש ביטחון פלסטיני

פרסום ראשון: מנגוני הביטחון הפלסטיניים עצרו באזור קלקיליה את החשוד בירי ליד ההתנחלות שבשומרון ביום שני. החשוד הוא חבר מנגנון הביטחון המסכל, שאחראי על סיכול פיגועים

צילום: שריה דיאמנט - סוכנות תצפית, עריכה: טל רזניק

מנגנוני הביטחון הפלסטיניים עצרו אתמול(רביעי) באזור קלקיליה את החשוד בביצוע פיגוע הירי לפני ארבעה ימים, סמוך לטרמפיאדה שליד ההתנחלות קדומים - כך נודע לוואלה! חדשות. החשוד שנעצר הוא חבר הביטחון המסכל הפלסטיני, האחראי בין היתר על סיכול פיגועים. הבוקר דווח כי מנגנוני הביטחון הפלסטיניים חשפו מעבדת נפץ בכפר עוריף שליד גוש עציון, שהתנהלה בביתו של פעיל חמאס בכפר. בבית נמצאו כ-20 קילוגרמים של חומרי נפץ.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זירת הפיגוע ביום שני/מערכת וואלה!, צילום מסך

בפיגוע ביום שני נפצע באורח קל מאיר מנדלאיר, ישראלי בן 71 מההתנחלות שבי שומרון, לאחר שנורה ברגלו, ככל הנראה מרכב חולף, בעת שעמד בצומת ההתנחלות בשומרון. "אני מרגיש מצוין והכל בסדר גמור", אמר לאחר התקרית מנדלאיר לוואלה! חדשות. "אני רק מקווה שיצליחו לתפוס את המנוול ושהרשות הפלסטינית לא תיתן לו להתחמק. היה לי נס גדול מאוד".

מנדלאיר שחזר את מהלך הפיגוע. "עמדתי בתחנה ועבר רכב ערבי ושאל אותי איפה שכם בעברית. אמרתי לו ישר. ואז הוא הניע את האוטו ושמעתי ירייה", סיפר. "היה רק אדם אחד ברכב. אני עצמי חובש אז ידעתי מה לעשות, ניסיתי לחסום את הדם והיה שם נער וביקשתי ממנו שיעשה לי חסם ומיד הגיעו כוחות. אני יחסית בסדר אבל זה היה יכול להיגמר הרבה יותר גרוע והגיע הזמן שהרשות הפלסטינית תיקח את עצמה בידיים".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מנדלאיר מועבר לטיפול רפואי לאחר הפיגוע/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully