וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפיד: "דלתנו פתוחה בפני הציבור החרדי"

18.3.2013 / 14:26

בישיבת סיעתו ביקש יו"ר יש עתיד לדחות את הדיון על התקציב הדו שנתי, שנקבע למחר. על הקשיים בדרך להרכבת הממשלה אמר לפיד, כי "המשא ומתן היה ארוך אך בסופו של דבר הצלחנו"

צילום: שי מכלוף, עריכה: רן מנחם

יו"ר יש עתיד יאיר לפיד, שיכהן כשר האוצר בממשלה ה-33, דחה היום (שני) את הדיון שנקבע למחר במליאת הכנסת, בדבר אישור תקציב דו-שנתי, לצורך בחינתו מחדש. מיש עתיד נמסר כי בכל מקרה החוק בדבר הארכת אישור התקציב ל-120 ימים ידון מחר במליאה. בפתח ישיבת סיעתו היום ביקש לפיד לפנות לציבור החרדי, ואמר כי "הציבור החרדי צריך לדעת שדלתנו פתוחה בפניו ומחובתנו לעזור לו".

ישיבת סיעה של יש עתיד, מרץ 2013. טלי מאייר
קראו לחרדים: "נסו אותנו". לפיד בין שלח לפירון/טלי מאייר

לדברי לפיד, "בהרכב הממשלה החדש למפלגת יש עתיד ישנם משרדים רבים שעשויים לעניין את הציבור החרדי, בהם משרד האוצר, החינוך, הבריאות והרווחה, ומשרד חמישי שאני מקווה שיהיה רלוונטי בעתיד לצעירים החרדים - משרד המדע והטכנולוגיה". "זו ממשלה שאין בה מפלגות חברתיות, איך אין כאן מפלגות אנטי חרדיות. אנו מצגיעים חוזה חדש שבו יהיה שיתוף פעולה בניהול המדינה, שוויון בנטל ובהזדמנויות", הדגיש לפיד. "אני יודע שאתם מקבלים עכשיו הסתה פרועה, אבל אני מציע לכם - נסו אותנו. נסו לדלג מעל ראשיהם של העסקנים ולהגיע אלינו ישירות, ותגלו שאנו יותר מנשמח לשמש לכם כתובת", הוסיף.

על הקשיים בדרך להרכבת הממשלה אמר לפיד, כי "המשא ומתן היה ארוך אך בסופו של דבר ההצלחה שלנו בהסכם היא בכך שיש בו את כל הדברים אליהם חתרנו". "אני רוצה להודות לראש הממשלה שהשכיל לשדך בין כל השקפות העולם השונות", המשיך לפיד, ובירך גם את "בן בריתו": "אני מודה גם לחברי נפתלי בנט שיותר מפעם אחת הרים אותנו מהבוץ. דיברו רבות על הברית שחוצה את גבולות הימין והשמאל, אך מה שייחד אותה יותר מכל זה לא האינטרס הצר והאישי, אלא מה שטוב למדינת ישראל". "לחבריי בסיעה אומר שנגמרה הטירונות, עכשיו מתחילה העבודה האמיתית ואנו נלמד אותה תוך כדי תנועה. אני מברך את כולנו ומאחל הצלחה", חתם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

בנט: "אנו יושבים על הצמתים המרכזיים"

במקביל, יו"ר הבית היהודי, נפתלי בנט, בירך היום בפתח ישיבת סיעתו על חתימת ההסכמים הקואליציונים. "אני מודה לראש הממשלה, ליאיר לפיד ולליברמן על העבודה המאומצת", אמר. "מערכת הבחירות והמשא ומתן מאחורינו. כל זה מאחורינו. אנחנו מתייצבים כולנו מאחורי נתניהו ונעזור לממשלה הזאת להצליח".

"אנחנו יושבים על הצמתים המרכזיים שעוזרים לאנשים", אמר בנט בנוגע לתיקים שקיבלו שרי מפלגתו. "קיבלנו את הכלים והמטרה שלנו זה לחולל שינוי שבו הכלכלה תשרת את האזרחים. אף אחד לא מחויב לקבוצות כוח אלא לעם ישראל. אנחנו כמו קפיץ מתוח שרוצה להתחיל לפעול למען עם ישראל. עוד כמה דקות הסיעה תמנה את איילת שקד ליו"ר הסיעה".

  • עוד באותו נושא:
  • יאיר לפיד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully