וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייל נתקל בחברו - והותקף עד עילפון בבסיס בצפון

18.3.2013 / 12:10

בעקבות ויכוח מילולי במסדר הטיח התוקף אבן בפניו של חייל אחר, שנחבל בפניו ואיבד הכרה. להפתעת החיילים בבסיס, התוקף שב למחרת: "יש לו קרובי משפחה בעלי השפעה על המפקדים"

חייל צה"ל שמשרת בפיקוד צפון הותקף בסוף השבוע האחרון עד עילפון, לאחר שחייל אחר הטיח אבן בפניו והיכה אותו נמרצות באגרופים, וכל זאת בגלל שבמהלך מסדר הבוקר נע החייל המותקף במקומו ונגע בלא כוונה בחייל התוקף. בין השניים התפתח ויכוח מילולי, ובתום המסדר הרים החייל התוקף אבן אותה והשליך אותה לעבר פני המותקף. חיילים ומפקדים שהיו במקום השתלטו על התוקף, אחוז אמוק, שהמשיך בהכאת החייל - עד שאיבד הכרתו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החייל התוקף חזר לשרת בבסיס, וממשיך לאיים. החייל שהותקף/מערכת וואלה!, צילום מסך

החייל הפצוע פונה לבית החולים רמב"ם שבחיפה ושוחרר לאחר סדרת צילומים, וכן טיפול רפואי שניתן לו בשל חבלה חמורה בפניו. מפקד הפלוגה זימן לבסיס חוקרי מצ"ח שעצרו את התוקף והביאו אותו לחקירה, אולם חיילים בבסיס נדהמו לגלות כי הוא שוחרר למחרת ואף הוחזר לשרת בבסיס. "יש לו קרובי משפחה בעלי השפעה על מפקדים ביחידה", הסבירו את הסיבה להחזרת התוקף.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לתוקף יש קרובי משפחה בעלי השפעה" הסבירו חיילים את שובו לבסיס/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתמונות שמעידות על חומרת התקיפה נראות פניו החבולות של החייל המותקף, אך לדברי החיילים המקרה הבא הוא רק עניין של זמן. "בנוסף להחזרתו לבסיס, ניסו להשפיע על החייל שהותקף לחזור בו מהתלונה כדי לסגור את התיק", סיפרו חיילים. "כאילו שזה לא מספיק שהוא הותקף, הוא ממשיך לספוג איומים מהתוקף שיפגע בו שוב", אמרו.

מדובר צה"ל נמסר בתגובה: "בנושא מתקיימת חקירת מצ"ח, עם סיומה יועברו ממצאיה לבחינת הפרקליטות הצבאית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully