וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוצר עונשו של ראש עיריית לוד שהורשע בשוחד

17.3.2013 / 17:17

בני רגב הורשע בקבלת שוחד מאיש העסקים דודי אפל ונידון ב-2010 לשנת מאסר וחצי. עונשו קוצר בשליש בשל מצב בריאותו הקשה ובגין התנהגות טובה. הוא ישתחרר בתחילת החודש הבא

בני רגב, שהיה ראש העיר לוד והורשע בקבלת שוחד, ישתחרר בתחילת חודש אפריל. ועדת השחרורים שליד שירות בתי הסוהר החליטה לנכות שליש ממאסרו. רגב נידון לשנת מאסר וחצי וישתחרר בתום ריצוי שנה. במהלך הדיון שהתקיים היום (ראשון) בוועדת השחרורים, לא הביעה המדינה התנגדות לקיצור תקופת המאסר. העילות לשחרורו של רגב, כפי שהחליטה ועדת השחרורים, היו מצבו הבריאותי הקשה, העובדה שהעבירה בוצעה לפני רב והעובדה שרגב אינו מהווה סכנה לציבור. כמו כן, צוינה בהחלטת הוועדה חוות דעת של שירות בתי הסוהר שהצביעה על התנהגות טובה של רגב במהלך המאסר.

פסק דין בערעור של דודי אפל, מרץ 2012. יותם רונן
רגב הכחיש שלקח שוחד. דודי אפל בבית המשפט/יותם רונן

סנגוריו של רגב, עורכי הדין רותם טובול ויוסי בוקר, מסרו שרגב "הביע חרטה ולקח אחריות על מעשיו. כמו כן, הוא עומד בכל הפרמטרים המצדיקים את שחרורו וכעת הוא מתכוון לחזור לחיק משפחתו".

רגב הורשע בשנת 2010 בקבלת שוחד מאיש העסקים דודי אפל ונשלח כאמור למאסר בפועל של 18 חודשים. עם הרשעתו אמר: "אני לא עבריין מהלך, לא יודע איך נפלו עליי הדברים האלה. מילא אילו עשיתי – הייתי אומר: נתפסתי. אבל אין להם כלום עליי. הכסף שהם מדברים עליו, מערכת הבחירות – לא הייתי קשור אליו. ויותר מזה: אחרי הבחירות עוד לקחתי הלוואות בשביל לשלם. אין לי מה לאכול בבית. משכנתה חזרה לי. אני נוסע בתוך העיר באוטו שלא שווה חמשת אלפים שקל. זה איש מושחת?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully