וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תל אביב בהיכון: אילו רחובות ייסגרו בזמן המרתון?

15.3.2013 / 0:01

בשל התחרות ייסגרו לסירוגין צירי תנועה מרכזיים בעיר מ-4:00 עד 10:30. לאור השרב הצפוי, המרתון ייערך במתכונת חלקית ויתקיים במלואו רק בשבוע הבא, לצד ביקור אובמה

תל אביב שוב נחסמת: חלקו של מרתון תל אביב שייערך הבוקר (שישי) צפוי לגרום לעומסי תנועה כבדים, בעקבות סגירת צירי תנועה מרכזיים למעבר ולחניית כלי רכב. מרתון תל אביב המלא נדחה בשבוע וייערך ב-22 במרץ, וזאת עקב השרב הכבד הצפוי. שאר התחרויות המתכוננות ייערכו במועדן המקורי.

לצורך כך, יסגרו שוטרי משטרת מחוז תל אביב לסירוגין צירי תנועה לאורך מסלול המרתון, בין השעות 4:00 לפנות בוקר ל-10:30 בבוקר. בצפון העיר ייסגרו לתנועה רחוב ש"י עגנון ושדרות רוקח, וכן הרחובות המובילים אליהם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

במזרח העיר לא תתאפשר כניסת כלי רכב מרחוב בגין/נמיר לכיוון מערב ברחובות הבאים: שדרות רוקח, פנקס, ארלוזורוב, קפלן, חשמונאים, הרכבת וכיכר המושבות. בדרום העיר לא תותר נסיעת כלי רכב מדרום לצפון בצירים הבאים: שדרות ירושלים מרחוב בן צבי, אליפלט מקיבוץ גלויות, קויפמן/הירקון מרחוב אילת, הרצל מרחוב שלמה ואלנבי מדרך בגין.

לפני שהוחלט לדחות את המרתון המלא, שקלה העירייה מספר חלופות שנפסלו. ביניהן דחיית כל האירוע ליום שישי הבא; אולם התברר כי הדבר בלתי אפשרי בשל ביקור הנשיא אובמה בישראל. העירייה שקלה גם להקדים את פתיחת המרוץ לשעות השחר המוקדמות, אך היוזמה נפסלה על ידי הגורמים הרפואיים בשל חשש ממחסור בשעות שינה של הרצים.

מרתון תל אביב, אפריל 2011. אורי לנץ
בשל השרב הצפוי, האירוע ייערך מחר במתכונת חלקית. מרתון תל אביב/אורי לנץ

ממארגני המרתון נמסר כי "המסלול לא יבוטל, אך המסלול ישונה", זאת לאור תנאי מזג האוויר הקשים הצפויים. יש לציין כי מזג האוויר היום צפוי להיות שרבי והתחזית היא לטמפרטורות שעשויות להגיע ל-30 מעלות. אחוזי הלחות צפויים להיות סבירים ועומס החום בינוני, אך במטה המרתון נערכים לחום כבד ושוקלים לקבל את מקצה המרתון, עם שינויים קלים שאמורים להקל על המשתתפים.

זמני הזינוקים:

5:35 רולרבליידס ואופני יד

5:45 חצי מרתון - מקצה 1

6:00 חצי מרתון - מקצה 2

6:45 10 ק"מ - מקצה 1

7:00 10 ק"מ - מקצה 2

7:15 10 ק"מ - מקצה 3

8:15 מיני מרתון ילדים

8:40 מרוץ הידידות – 4.2 ק"מ

עוד על המרתון
מרתון תל אביב כחוויה אורבנית מפיגת ניכור

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

(עדכון ראשון: 22:43)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully