וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 16 שיחק עם תחמושת בביתו בצפת - ונפגע קשה

קובי דוד

14.3.2013 / 15:02

הנער ניסה ככל הנראה לנסר פגז בקוטר 30 מ"מ בעזרת דיסק על מנת להוציא מתוכו את אבק השריפה. בשלב מסוים אירע פיצוץ והוא נפגע. אחיו בן ה-13.5 עוכב בחשד שהביא את התחמושת

נער בן 16 נפצע היום (חמישי) באורח קשה לאחר שניסה לנסר פגז בקוטר 30 מ"מ במרפסת ביתו ברחוב הארי בצפת. פרמדיקים של מגן דוד אדום שהוזעקו למקום העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו במצב יציב ובהכרה לבית החולים זיו בעיר כשהוא סובל מרסיסים בגפיו, בחזה ובצלעות, מפגיעה חלקית של כף הרגל השמאלית ומפגיעת ראש קשה. עוד נמסר כי עקב פציעת הראש הקשה נשקלת העברתו להמשך טיפול לבית החולים רמב"ם שבחיפה.

נער בן 15 נפגע לאחר ששיחק בפגז שמצא בצפת, מרץ 2013. ג'יליס
הנער הפצוע בבית החולים זיו/ג'יליס

מחקירה ראשונה עולה כי הוא ביקש להוציא את אבק השריפה מהפגז. עוד עולה כי על פי החשד אחיו, קטין בן 13.5, הוא שהביא את התחמושת. הוא עוכב לחקירה בתחנת צפת. טרם הוברר מניין נלקח הפגז.

במהלך חג הפורים נפגעו מספר בני אדם מנפצים. ילד בן 11 מחולון באורח קל בפניו עקב פיצוץ נפץ. פרמדיקים של מגן דוד אדום העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים וולפסון בעיר כשהוא סובל מחתך מעל הגבה ומצריבה בעינו. באותו יום התעלף גבר בשנות ה-60 לחייו מקריית אתא ונזקק לטיפול רפואי עקב נפצים שפוצצו לידו נערים. האיש טופל על ידי כונני איחוד הצלה, ומצבו הוגדר קל.

נער בן 15 נפגע לאחר ששיחק בפגז שמצא בצפת, מרץ 2013. ג'יליס
נער בן 15 נפגע לאחר ששיחק בפגז שמצא בצפת, מרץ 2013/ג'יליס

בערב השנה החדשה הוחרמו מאות פריטים, בהם חזיזים ונפצים המוגדרים כצעצועים מסוכנים, בחנות צילום בעיר שפרעם, במסגרת פעילות מבצעית של מחוז הצפוני כהיערכות לחגיגות הסילבסטר. בעל העסק, אדם בשנות ה-40 לחייו, עוכב לחקירה. הפריטים שנתפסו הועברו להשמדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully