וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשיש נהרג מפגיעת משאית באתר בנייה בבת ים

11.3.2013 / 14:42

הולך רגל שהגיע ככל הנראה לאסוף פסולת ברזל ואלומיניום באתר הבנייה נפגע על ידי משאית. צוות מד"א קבע את מותו. בוחני תנועה עיכבו לחקירה את הנהג הפוגע

הולך רגל בן 87 נהרג הבוקר (שני) מפגיעת משאית באתר בנייה ברחוב העבודה בבת ים. פרמדיקים של מד"א מרחב דן שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את מותו. מחקירה ראשונית של חוקרי אגף התנועה של מחוז תל אביב עולה כי האירוע התרחש בכניסה לאתר הבנייה. הקשיש הגיע ככל הנראה לאסוף פסולת ברזל ואלומיניום מהאתר בו קיימת תנועה ערה של משאיות ואז נפגע ממשאית. בוחני תנועה הגיעו למקום והחלו לחקור את נסיבות האירוע. נהג המשאית עוכב לחקירה.

לפני כשבועיים נהרג גבר בן 42 שבילה בחוף קולוני בבת ים, לאחר שנפגע מטרקטור שביצע עבודות באזור. מותו נקבע בתום פעולות החייאה. נהג הטרקטור עוכב לחקירה.

שמעון, חובש של מד"א בת-ים, שהגיע ראשון לזירה, סיפר לוואלה! חדשות על שאירע. "בשעה 11:40 קיבלנו קריאה על תאונת דרכים עם מעורבות של טרקטור. כשהגענו למקום מצאנו אדם כבן 42 ללא דופק וללא נשימה. התחלנו לבצע בו פעולות החייאה בצירוף כוננים נוספים מ'איחוד הצלה' שהגיעו למקום, ונאלצנו לקבוע את מותו".

אחד הדיירים במלון קולוני, אלישע בן יוסף, שנכח במקום סיפר: "ישבתי במרפסת, זיהיתי טרקטור שהגיע לפרוק חומרי בניין, לפתע ראיתי את הנהג יורד מהטרקטור והוא צעק לי 'תזמין אמבולנס'. כנראה שהוא לא הבחין באדם שהיה שם ועלה עליו. הזמנתי את מד"א והמשטרה".

גבר בן 70 נמחץ ע"י משאית ונהרג, מרץ 2013. דרור עינב
זירת התאונה/דרור עינב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully