וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הציל פעוטה שנפצעה בתאונה - וזכה לקיצור מאסרו

גלעד גרוסמן

10.3.2013 / 19:08

פלסטיני שנידון לשבעה חודשי מאסר בפועל כיוון ששהה באופן לא חוקי בישראל, זכה לקיצור עונשו כי הציל פעוטה שנפצעה בתאונת דרכים. "המעשה האזרחי שעשה ראוי לשבח"

ועדת השחרורים של שירות בתי הסוהר החליטה לקצר בשליש את מאסרו של אסיר פלסטיני, המרצה שבעה חודשי מאסר בגין שהייה לא חוקית בישראל, כיוון שלפני כניסתו לבית הסוהר חילץ פעוטה ממכונית שהייתה מעורבת בתאונת דרכים, והיה חשש כי תתלקח. לפני כחמישה חודשים ניתן גזר הדין לפלסטיני, כיוון שהורשע בפעם הרביעית בכניסה לא חוקית לישראל. לפני שנעצר הוא הועסק כמוכר בפיצוצייה בכפר סבא, ובעקבות מידע מודיעיני נקרא להתייצב בתחנת משטרה ולעמוד למשפט.

תאונת דרכים בכפר סבא. דרור עינב
התאונה שבה נפצעו הפעוטה ובני משפחתה/דרור עינב

השבוע, לאחר שכבר ריצה ארבעה חודשי מאסר בפועל, הוא התייצב בפני ועדת השחרורים. פרקליטו, עו"ד אלון אייזנברג, שביקש מחברי הוועדה לקצר את מאסרו, טען כי האסיר לא יחזור שוב לישראל כיוון שעומדים נגדו כמה עונשי מאסר מותנים. הפרקליט הציג בפני חברי הוועדה כתבה ששודרה במהדורת "מבט" בערוץ 1, שבה התראיין האסיר וסיפר כיצד הציל פעוטה מתוך מכונית שהייתה מעורבת בתאונה מול הפיצוצייה שבה עבד.

בתאונה, שאירעה במאי 2012, נפצעו ארבעה בני משפחה מפגיעת רכב כיבוי ברחוב טשרניחובסקי בכפר סבא. האב, בן 36, נפצע באורח אנוש, בעוד שהאם, בת 37, נפצעה באורח בינוני. שניהם פונו על ידי מגן דוד אדום לבית החולים בילינסון בפתח תקוה. שני ילדיהם, בני שנתיים ושלוש, פונו במצב בינוני עד קשה לבית החולים מאיר בכפר סבא.

"לאור הצהרתו בפנינו כי למד את הלקח, העובדה שהתנהגותו בעת ריצוי העונש הייתה תקינה לחלוטין, המעשה האזרחי הראוי לשבח, העובדה שבמשך שנים רבות לא עבר עבירה מאותו סוג, ובהתחשב בעובדה שתלויים נגדו שני מאסרים מותנים של כ-16 חודשים, יש בהם לדעתנו כדי לאיין את מסוכנותו של האסיר ולהורות על שחרורו המוקדם", כתבו חברי הוועדה בהחלטתם.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully